Fursecuri pentru copii/ Halloween


Pentru ca a fost Halloween si am vrut sa marchez cumva sarbatoarea, am pregatit niste fursecuri haioase si delicioase. Ele sunt o mare bucurie pt cei mici, dar si pt cei mari :)

Le-am facut aproape pe toate fara forme speciale, fiindca am forme de toate felurile, mai putin pt Halloween si n-am vrut sa-mi cumpar special doar pt aceasta ocazie. La anu ma pregatesc din timp si caut forme 'scary' pt aceasta sarbatoare.

In orice caz, am fost multumita de cum au iesit, avand in vedere ca sunt anti-talent la asa ceva :))

Am folosit:
  • 250 g margarina pt prajituri, 2 oua, 100 g zahar, 100 ml suc de morcovi (din 2 morcovi storsi in robot), 1 plic praf de copt, 1 lingura otet, un praf de sare, esenta de vanilie, faina (aprox 350 g  + cateva linguri pt masa de lucru), glazura de ciocolata (1 ciocolata cu lapte topita impreuna cu 1 lingura de unt).

Intr-un bol am pus margarina si zaharul si le-am amestecat bine.

Am adaugat apoi ouale, sucul de morcovi, esenta, praful de sare si praful de copt stins cu otet.

Am amestecat din nou. In acest stadiu compozitia este destul de lichida.

Am pus faina si am continuat sa framant pana cand am obtinut un aluat tare, dar usor de modelat.

Este posibil sa intre chiar mai mult de 350 g de faina...eu nu am masurat-o exact.

Am lasat aluatul la frigider 20-30 de minute.

Apoi l-am impartit in 4.

Am modelat din fiecare bucata o foaie pe masa infainata, apoi am taiat formele.

Pentru 'pisicutele rele' a fost usor fiindca am forma :)

Pentru dovleci, am folosit o cana cu marginile subtiri si am taiat forme rotunde in aluat.

Cu ajutorul unui pahar mai mic am taiat bucati mici de aluat in partea de sus si de jos (intelegeti din poze) .

Am pastrat aluatul taiat si l-am folosit pe post de coada la dovleac. Am taiat apoi cu varful unui cutit, ochii, nasul si gura. La unele forme le-am indepartat aluatul de la ochi, la altele nu.

Am facut gura orientata diferit, ca sa avem dovleci veseli si tristi.

Am mai modelat o "asa-zisa" bufnita :)), o sperietoare de ciori, sau am taiat pur si simplu cu paharul aluatul.

Am copt fursecurile, pe hartie de copt asezata in tava, la foc mic 25 de minute.

Pentru unele fursecuri am folosit si glazura, preparata din 1 ciocolata cu lapte amestecata cu 1 lingura de unt si topita timp de cateva minute intr-o cratita.

Sunt fursecuri fragede si delicioase si raman perfecte chiar si cateva zile. Merg de minune cu o cana de lapte cald, o cafeluta sau un cappuccino.

Enjoy!!

10 Response to "Fursecuri pentru copii/ Halloween"

  1. Simona says:

    ce vrenicuta ai fost.. Foarte frumoase sunt fursecurile!!

    Danutza says:

    Multumesc! Si tu ai fost vrednicuta cu simpaticele fantomite :D

    Pup:*

    mirela says:

    Ce dragalase sunt!!!!

    Danutza says:

    Multumesc :*

    Buhu-hu... m-am prezentat repejor sa servesc un fursec... buhu-hu... eu n-am facut nimic anul acesta, dar pot sa ma laud, ca pentru prima data, am fost aseara cu domnisora pe la case de Halloween... Buhu-huuu... te-ai speriat ?!

    Danutza says:

    Daaa, chiar m-am speriat :)) Ce frumos ca ati fost la colindat, pe aici nu-i traditia asta decat de Craciun :D

    Pup!

    ce dragute sunt !

    Danutza says:

    Multumesc :*

    Sunt tare haioase!

    Danutza says:

    Multumesc mult :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.