Cartofi noi si mazare la cuptor


O reteta super simpla si de sezon, ideala pentru cina sau pranz!

Am garnisit-o cu niste cartofi noi si mazare noua, plus cateva arome deosebite care-mi plac mie foarte mult: sofran, verdeturi de Provence, busuioc :)

Am folosit:
  • cartofi noi (cat mai mici si mai frumusei), mazare noua (sau congelata), morcovi, ceapa, ulei de masline, putin unt, verdeturi de Provence, busuioc, sofran, sare, piper
Cartofii i-am spalat foarte bine, am indepartat orice coaja existenta si i-am pus la fiert impreuna cu morcovii bine curatati si ei.

Am pus mazarea la fiert in apa cu sare cateva clocote.

Intre timp am uns  o tava cu ulei de masline, iar cand legumele au fost fierte aproape complet le-am scurs bine de apa si le-am asezat in tava. Am fiert morcovii intregi, asa ca a trebuit sa-i tai rondele inainte sa-i pun in tava.

Am adaugat rondelele de ceapa, condimentele, cateva bucatele de unt, frunze de busuioc tocate si am pus tava la cuptor.

Am lasat 20 de minute la foc mediu pana s-au rumenit putin cartofii.

Este delicioasa si asa simpla, sau ca garnitura langa un piept de pui pe grill!

Pofta buna!


13 Response to "Cartofi noi si mazare la cuptor"

  1. Unknown says:

    abia astept sa-mi fac si eu, mazarea e aproape coapta :D

    Unknown says:

    apropo faina mancarica ta :D e light!

    Danutza says:

    Seara simt nevoia sa mananc mai multe legume, ceva mai usor! e de fapt si o reteta mai "de lene", cand nu mai am chef sa stau mult in bucatarie!:*

    Un petit plat bien simple qui me plait beaucoup!

    Ioana V. says:

    ai facut o mancare taaaaare buna! Pup

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth!

    Danutza says:

    merci mult Alinutza! Pup!

    Simona says:

    Buni, buni!! Am appat si eu azi cartofi noi... doar ca prajiti!
    Pupici

    Danutza says:

    Foarte buni si prajiti, eu ador cartofii noi:) Pupici:*

    Ce culori frumoase in farfurie.
    O bunatate de mancare.Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mihaela! Pupici!

    Delia says:

    O buna idee pentru azi.

    Danutza says:

    Asa-i, este de sezon! Multumesc :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.