Ouă coapte în roşii












By http://retetegg.blogspot.com/

Pentru ca astazi e mare sarbatoare, urez si eu tuturor sarbatoritilor La multi ani! si va ofer o reteta mai speciala, pe care mi-am dorit mult sa o pregatesc.

De cand am facut acei cartofi copti cu ou in interior, m-am gandit si la rosii umplute, insa a trebuit ceva timp pana sa o pun in practica. Zilele astea i-a venit si ei randul si iata ce a iesit!

Am folosit:
  • 4 rosii mai tari si maricele, 100 gr muschi file afumat (sau ce va place voua), 100 gr branza, 4 oua, sare, oregano, verdeata.
Am taiat cate un capacel la fiecare rosie, am scobit interiorul si le-am sarat.

Le-am lasat 5 minute sa se scurga, apoi le-am umplut cu muschi file tocat marunt, cate un ou, oregano si branzica pe margine.

Le-am pus la cuptor pentru 25 de minute. In functie de cuptorul fiecaruia le lasati pana cand oul se coace.

Le-am decorat cu verdeata si le-am servit insotite de chiftelele de cartof si dovlecel.

8 Response to "Ouă coapte în roşii"

  1. Mi-as dori rosiile astea dimineata la micul dejun!Cred ca sunt delicioase!PUP Danutzule!

    Danutza says:

    Pentru mine chiar au fost ceva nou, mi-au placut mult! Pupici!

    violette says:

    Foarte bine arata!Am facut si eu mai demult...delicioase!
    pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Violette! pup!

    Cristina says:

    Delicios la micul dejun! Pupici

    Danutza says:

    Asa-i Cristina! Pup!

    Sunt foarte bune.Am facut si eu dupa ce am vazut la emisiunea Alive and Cooking.Acolo era oul pus in rosie iar rosia invelita pe dinafara in Prosciutto si dat apoi la cuptor.Dar si reteta ta e OK cu sunca in interior.Mi-ai dat o idee ce sa mai fac la micul dejun !

    Danutza says:

    Multumesc! Eu am luat ideea de la cartofii umpluti cu ou. In reteta originala a cartofilor pe care o aveam de la Maya erau intr-adevar cu ceva prosciutto deasupra, dar eu am adaptat putin:)
    O zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.