Salata de linte cu sfecla si rosii


Pentru ca e un an nou, incercam retete noi. De preferat sanatoase si consistente. Si cel mai important, usor de pregatit!

Saptamana aceasta am facut o salata de linte cu sfecla si rosii. Absolut delicioasa, desi nu contine prea multe ingrediente pretentioase :)

Daca nu va place lintea sau nu o gasiti la magazin, o puteti inlocui cu fasole sau naut!

Portii: 2
Timp de preparare:
10 min
Timp de fierbere: 60 min
Dificultate:
usor

Am folosit:
  • 1 conserva linte fiarta, 1 sfecla rosie, 1 morcovi, 2 rosii, 3-4 fire patrunjel, 1-2 fire ceapa verde, 1 ceapa rosie mica, ulei de masline, otet (sau zeama de lamaie), chilli cu sare de mare.
Am pus la fiert sfecla rosie si morcovii. Le-am pus impreuna la fiert, insa morcovii i-am scos mai devreme fiindca au fiert mai repede. 

Le-am racit in apa, le-am curatat de coaja si le-am tocat cuburi.

Lintea am pus-o intr-o strecuratoare, am spalat-o bine cu apa rece si am lasat-o la scurs.

Am taiat rosiile, ceapa si am tocat marunt patrunjelul.

Intr-un bol am combinat toate ingredientele, am pus ulei de masline, otet si chilli cu sare de mare. Totul dupa gust, iar daca o vreti mai picanta puteti pune si putin piper.

Am amestecat de cateva ori, am pus in boluri si am servit. Este delicioasa alaturi de cateva felii de paine coapta.

Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Salata de linte cu sfecla si rosii"

  1. Cristina says:

    Simplu, bun si sanatos!Adica reteta perfecta!

    Danutza says:

    Merci Cristina! Sper sa nu fie doar un moft de inceput de an si sa ne tina obiceiul de a manca mai sanatos :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.