Cartofi noi cu verdeturi si cascaval


O reteta extrem de simpla si buna, pentru mesele din weekend pe care le prefer cat mai rapid de preparat: cartofi noi cu verdeturi si cascaval.

Avem pe de-o parte cartofii noi, mai mici sau mai mari, pe alta parte cascavalul Sofia de la Delaco, iar peste toate avem verdeturi aromate. Un deliciu!

Am folosit:
  • 1 kg cartofi noi, 200 g cascaval Sofia de la Delaco, verdeturi de Provence, busuioc, oregano, chilli cu sare de mare, marar.
Cartofii se curata de coaja (unii nu necesita decat sa fie putin decojiti si bine spalati), se lasa la scurs, apoi se presara cu chilli cu sare de mare.

Se pun la prajit intr-o tigaie cu ulei bine incins. Se rumenesc usor, apoi se scot pe o farfurie.

Deasupra punem verdeturile de Provence, busuioc, oregano, marar si bucatele de cascaval.

Cascavalul se poate pune si ras, eu il prefer bucatele sa ii simt mai bine gustul :) Cascavalul poate sa fie simplu sau afumat, in functie de preferinte.

Cartofii se pot face si la cuptor, dar eu ii prefer pe cei noi prajiti.

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Cartofi noi cu verdeturi si cascaval"

  1. Cristina says:

    Daca mai ai, vin la masa!

    Danutza says:

    Sigur ca am , cu mare drag Cristina :*

    Haplea says:

    Mmmm...tare buni cartofii noi!

    Stefy says:

    imi plac cartofii in orice fel, iar o portie din acestia sigur nu as refuza!!!

    Danutza says:

    Merci Haplea! Chiar ca buni :)

    Danutza says:

    Stefy, esti invitata mea!! :*

    Liana10 says:

    Off, cartofii acestia sunt de nerefuzat!!!

    Danutza says:

    Daa, eu as manca in fiecare zi dar cam ingrasa :))

    Pup:*

    Nu-i refuz nicicum,asa ca-mi astept cumintica portia mea!
    Te pup!

    Danutza says:

    Cu mare drag, Mihaela!

    Pupici :*

    Unknown says:

    O bunatate aceasta mancarica! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc mult, Paula! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.