Prajitura cu visine



Cand am pofta de ceva dulce, bun si rapid, apelez intotdeauna la cartea Sandei Marin. Acolo gasesc mereu o multime de retete usoare si super delicioase, pe care eu intotdeauna le adaptez la ceea ce am in frigider :)

Cum aveam visine, am zis ca e cazul sa fac o prajiturica simpla cu ele. Am deschis cartea si am urmat reteta de prajitura cu visine. Este foarte gustoasa, se face usor si rapid! Perfecta pentru zilele de vara insotita de inghetata ;)

Am folosit:
  • 6 oua, 200 g zahar, 1/2 lingurita praf de copt, 100 g pesmet, 50 g faina, 2-3 linguri de pesmet, esenta de rom, zahar vanilat, 300 g visine.
Am scos samburii visinelor, le-am scurs, apoi am pus peste ele 50 g zahar si le-am lasat din nou la scurs.

Am batut albusurile spuma cu un praf de sare.

Galbenusurile le-am frecat cu 150 g zahar pana au devenit o crema consistenta. Am adaugat zaharul vanilat si esenta.

Intr-un bol mai mare am amestecat galbenusurile facute crema cu albusurile batute spuma, praful de copt, 100 g pesmet si 50 g faina. Am omogenizat bine compozitia.

Pentru copt am folosit o tava de chec. Am tapetat-o cu hartie de copt, am pus in ea compozitia de prajitura, apoi am adaugat visinele amestecate cu 2-3 linguri de pesmet.

Am pus tava la cuptor la foc mic 25 de minute. Verificati cu o scobitoare daca este gata prajitura.

Cand a fost gata, am scos tva din cuptor, am lasat cateva minute sa se raceasca, apoi am scos prajitura din forma si am intors-o invers, cu visinele deasupra.

Am taiat-o felii si am servit cu inghetata cremoasa deasupra :)


Meniul zilei:



20 Response to "Prajitura cu visine"

  1. Unknown says:

    O praji simpla si delicioasa! Pupici

    Ioana V. says:

    ce pofta imi faci cu checul tau! mai ai si pt mine ceva?

    Danutza says:

    Poliana, exact asa ;) Pupici!

    Danutza says:

    Alinutza, nu mai am ca a fost prea bun si s-a papat repede, dar mai fac saptamana asta unul, cu piersici ;) Pupici!

    dia says:

    iau si eu o feliuta!

    Emily says:

    bun bun :*

    Danutza says:

    Serveste cu incredere Adnia! :) Pup!

    Danutza says:

    Merci mult Emily! :*:*

    Visinele in prajitura... Buuuun!

    Danutza says:

    Super bun:)) Azi fac din nou praji cu visine;)

    Simona says:

    Pot sa ma invit la masa? Delicios arata totul.. dar mai ales prajitura!!
    Pupici

    Danutza says:

    Desigur draga mea! Te astept la masa! Pupici!

    Foarte bun.Si unde mai pui ca are si inghetata.
    Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult! Pupici:*

    Danutza, this looks perfect. It looks like sour cherries, right? Mmm, delicious!

    Danutza says:

    Yup, sour cherries....we love them;) Thank you so much!

    Cred ca merge de minune cu inghetata!

    Danutza says:

    yup, e excelenta combinatia!

    Anonim says:

    La ce temperatură trebuie coaptă!

    Danutza says:

    Cred ca ai vrut, de fapt, sa pui o intrebare asa ca iti voi raspunde.

    La cuptorul meu nu se poate seta temperatura. Are 5 trepte de caldura, iar prajitura am copt-o la treapta 1, adica cea mai mica :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.