Cartofi copti cu mozzarella


O reteta ideala pentru zilele lenese din weekend: cartofi copti cu mozzarella.

Foarte usor de preparat, ingrediente putine si un rezultat delicios. Se poate servi ca atare sau ca garnitura langa friptura. 

Eu am preferat-o pentru cina, cu putina ceapa verde deasupra :)

Portii: 2
Timp de preparare:
60 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 3 cartofi, 150 g mozzarella, 50 g cascaval, 50 g telemea, sare, piper, fulgi chilli, ceapa verde, 2 linguri ulei.

Cartofii i-am spalat bine si i-am pus la fiert 30 de minute.

I-am scos in apa rece, i-am lasat 5 minute, apoi i-am curatat de coaja si i-am taiat pe jumatate.

Am scobit cu o lingurita putin din miezul fiecarei jumatati, iar in golul format am pus sare, piper, chilli si branzeturile rase. Ordinea a fost cascaval, telemea, mozzarella, dar nu e o regula.

Am uns o tava cu putin ulei si am asezat cartofii.

Am copt 15 minute la foc mediu, pana ce cartofii s-au rumenit usor, iar branza s-a topit.

Am servit cu ceapa verde.

Pofta buna si weekend minunat sa aveti!

0 Response to "Cartofi copti cu mozzarella"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.