Orez cu ardei kapia




Astazi va propun o reteta foarte usoara care se poate consuma ca atare sau ca garnitura langa orice fel de carnita: orez cu ardei kapia.

Eu l-am servit langa salau pane, dar merge foarte bine si langa pui, porc, vita etc.

Se pregateste foarte repede si este foarte bun, merita sa-l incercati!

Am folosit:
  • 2 cesti de orez, 6 cesti de apa, 2 ardei kapia rosii, sare de mare cu chilli, piper, patrunjel, ulei de masline.

Intr-o tigaie punem uleiul de masline la incins. Adaugam ardeiul kapia tocat si lasam pana cand se rumeneste.

Adaugam sare cu chilli, piper si apoi orezul.

Eu am calit orezul cateva minute, apoi am inceput sa adaug apa, cate o ceasca pe rand.

Cand se evaporeaza prima ceasca de apa, o adaugam pe a doua si tot asa.

La final vom avea un orez umflat si pufos, da nu foarte lipicios.

Punem patrunjel verde tocat fin si servim :)


Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Orez cu ardei kapia"

  1. adnia says:

    foarte gustos!

    Tare bun!!

    Danutza says:

    Merci mult Adnia! :*

    Danutza says:

    Multumesc Andreea! Pup :*

    Cristina says:

    Ardeiul kapia este pregeratul meu la mancare! Deci imi place clar!!!

    Danutza says:

    La fel si al meu, Cristina! Cel mai mult imi place copt! :)

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.