3 ani impreuna!

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi eu si iubitul meu implinim 3 ani de cand suntem impreuna, cei mai frumosi 3 ani din viata mea!

3 ani plini de impliniri, de bucurii, de iubire si de fericire. 3 ani care au trecut asa de repede si in care am evoluat impreuna. 

Te iubesc dragul meu si iti multumesc pentru acesti ani minunati!!!


10 Response to "3 ani impreuna!"

  1. La multi ani, fericiti si plini de iubire ! Sigur ii pregatesti ceva bunut, abia astept sa povestesti cum ati sarbatorit : Pupici !

    Danutza says:

    Multumim din suflet!

    Daa, am deja un cheesecake la frigider, asteapta sa fie finisat si papat...plus o fripturica la cuptor, salata, cartofei natur ... berica e la rece (bem bere cu aroma de merisoare...ne place mai mult decat sampania)...

    Va arat maine bunatatile si va povestesc cum am sarbatorit :)

    Pupici!

    Maria says:

    La multi ani, cu sanatate!!! Sa va iubiti mult:X!!!!Si sa pastrati flacara iubirii si a pasiunii aprinsa, pentru ca viata merita traita in iubire si intelegere!!!!Pupici

    Danutza says:

    Multumim mult Maria! Sper sa fim la fel toata viata si sa ne respectam reciproc:)

    Pupici!

    La cat mai multi ani fericiti impreuna!

    Danutza says:

    Multumim mult! :*:*

    Dumnezeu sa va binecuvinteze pe amandoi cu multa sanatate iar iubirea voastra sa creasca tot mai mult.Iubiti-va mult!!!Pupici!

    Danutza says:

    Multumim din suflet Camy! Pupici!

    Cristina says:

    Multi ani fericiti si impliniti impreuna!

    Danutza says:

    Multumim mult Cristina!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.