Cheesecake cu merisoare si capsuni



Pentru ca astazi este mare sarbatoare vreau sa va urez "La multi ani!" si va invit sa servim cheesecake cremos cu merisoare dulci-acrisoare si capsuni parfumate.

Este cel mai reusit cheesecake al meu de pana acum, poate tocmai pentru ca l-am facut fara a marca un eveniment anume, ci doar cu mare drag pentru voi! 

Este o combinatie super cremoasa, blat crocant si fructe delicioase! Am folosit merisoare, mici minunatii de care m-am indragostit in ultima perioada si pe care imi doresc sa le incerc in combinatie cu cat mai multe deserturi. In plus am pus si capsuni parfumate si dulci (chiar daca nu e sezonul lor inca,  mie imi plac la fel de mult).

Este o reteta super simpla si usoara, ideala chiar pentru masa de Paste. Eu anul trecut am avut pe masa un cheesecake cu ananas si a mers de minune la desert, dupa toate mancarurile grele :)

Am folosit:
  • Pt blat: 200 g biscuiti crocanti si sfaramiciosi, 130 g unt, cateva picaturi esenta de rom;
  • Pt crema: 500 g branza dulce cremoasa, 350 ml frisca lichida, 80 g zahar pudra vanilat, 100 g merisoare, esenta de vanilie;
  • Pt decor: capsuni proaspete, frisca.
Am maruntit biscuitii in robot, i-am pus intr-un bol si am adaugat peste ei untul topit si esenta de rom. Am amestecat bine. Biscuitii nu trebuie sa se inmoaie complet, ci sa obtinem un amestec mai sfaramicios.

Compozitia obtinuta am pus-o in cratita care a fost tapetata cu folie de plastic. Am presat-o cu o lingura astfel incat sa obtin un blat din biscuiti uniform. Eu am pus compozitia intr-o cratita de 20 cm (diametrul).

Am pus la frigider pentru aprox. 1 ora. 

Am batut frisca lichida, intai separat pana a devenit solida, apoi cu zaharul pudra. Am adaugat esenta de vanilie si branza dulce. Am pus si merisoarele.

Amestecul trebuie sa fie omogen si pufos. Eu am folosit o spatula pentru a amesteca.

Am asezat crema de branza peste blatul de biscuiti, am nivelat si am pus la frigider inca 2-3 ore.

Pentru servire, am scos cheesecake-ul din forma cu ajutorul foliei, apoi am decorat cu felii de capsuni si frisca.

Prajitura se taie in felii exact ca un tort. Umeziti bine cutitul inainte de a taia fiecare felie.

Este foarte usoara, aromata si mai ales delicioasa! Si ideala acum cand vine sezonul cald si nu vrem sa mai folosim cuptorul :)

Weekend minunat!

12 Response to "Cheesecake cu merisoare si capsuni"

  1. Haplea says:

    Mmmm...ce bunatate!!!Duminica frumoasa!

    Danutza says:

    Merci mult! O duminica excelenta si tie!

    adnia says:

    wow! ce bunatate!

    Danutza says:

    Merci mult Adnia! :*

    Unknown says:

    Ce bine arata!! As fura o feliuta ;)

    Danutza says:

    Merci mult Paula! Poti sa furi ca nu ma supar :D Pup:*

    Simona says:

    O bunatate de cheesecake ai facut!! Trebuie sa prestez si eu unu.. :)
    Pup

    Danutza says:

    Merci mult!
    La noi asta-i desertul preferat, chiar si de sarbatori :D

    Pupici :*

    Aurica says:

    ce pot spune decat pofta mare la tort, arata bine, presupun si gustos, racoros poate si usor de facut pentru cine stie..sa imi pastrezi si mie o felie pentru degustare Danutza..weekend cald si frumos!

    Danutza says:

    Multumesc :)

    Pe asta l-am papat de mult, dar chiar acum am in frigider unul cu nuci si migdale, maine il voi taia si am sa-ti pastrez :D

    Weekend minunat!

    Aurica says:

    asta e, oricum nu rezista mult :D..suna bine si asta :P

    Danutza says:

    :P

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.