Spaghete cu vinete si rosii la cuptor


O reteta usoara, de vara, de post!

Uneori, la cina, vreau sa elimin carnea si ma orientez catre retete fara ea. Retete cat mai simple, care se pregatesc repede. Iar pastele sunt intotdeauna o alegere buna :)

Aceasta reteta de spaghete este una de sezon, cu sos de rosii proaspat si cu felii de vinete coapte. Si pentru un gust si mai bun, le-am pus la cuptor vreo 20 de minute...O minunatie!

Am folosit:
  • 300 g spaghete, 3 rosii, 1 ardei kapia, 3 catei de usturoi, 2 vinete micute, oregano, busuioc, sare, piper, 2-3 linguri ulei de masline.
Pastele le-am fiert in apa cu sare.

Am taiat cuburi ardeiul kapia si rosiile decojite. Usturoiul l-am taiat fin.

Am incins 2 linguri de ulei de masline, intr-o tigaie, si am pus ardeiul si usturoiul. Am lasat 3-4 minute la foc mare.

Am pus apoi rosiile si condimentele. Am lasat aprox 7-8 minute pe foc pana am obtinut un sos mai consistent.

Vinetele le-am spalat si le-am taiat felii pe lung. Le-am condimentat cu sare si piper si le-am copt intr-o tigaie unsa cu putin ulei.

Intr-o tava am pus spaghetele fierte si bine scurse, impreuna cu sosul de rosii. Am pus feliile de vinete rulate din loc in loc intre paste.

Am lasat in cuptorul bine incins, la foc mic, aprox 18 minute.

Se pot servi simple sau cu parmezan/ cascaval ras deasupra.

Pofta buna!

2 Response to "Spaghete cu vinete si rosii la cuptor"

  1. Cristina says:

    imi plac pastele cu vinete si rosii!

    Danutza says:

    Eu am facut pentru prima data si chiar mi-au placut :) Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.