Clatite cu inghetata, capsuni si frisca


Astazi v-am adus o reteta delicioasa de clatite, garnisite din belsug cu inghetata de fructe, bucati de capsuni proaspete si frisca.

Cu totii stim sa facem clatite si le preparam ori de cate ori avem pofta de ceva dulce, insa putem sa transformam o farfurie cu clatite intr-un desert deosebit. Fara efort si foarte rapid! :)

Am folosit:
  • Pt clatite: 4 oua, 550 ml lapte (sau apa minerala), 300 g faina, 1 esenta de vanilie, coaja de portocala, 3 linguri zahar pudra;
  • Pt topping: inghetata de fructe, capsuni proaspete, frisca, busuioc verde (cantitatile dupa preferinte).
Am preparat aluatul de clatite din ingredientele de mai sus. Am copt fiecare clatita pe ambele parti.

Am lasat clatitele deoparte pana s-au racit (nu complet, ci pana au ramas caldute).

Le-am umplut cu inghetata si bucatele de capsuni.

Le-am decorat cu frisca, busuioc verde si capsuni.


Am servit cu mareee pofta, ceea ce va doresc si voua :P

0 Response to "Clatite cu inghetata, capsuni si frisca"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.