Fusilli cu sos ragu



Pentru ca nu am mai postat de mult o reteta de paste si cam era cazul, va aduc astazi o portie generoasa de fusilli cu sos ragu delicios :)

Nu e musai sa fie paste de tip spirala, caci sosul e la fel de gustos si cu spaghete, penne sau orice fel de paste va plac voua mai mult.

Ca de obicei, m-am abatut putin de la reteta originala a sosului, insa nu e prea important acest aspect atat timp cat gustul e super yum ;)

Am folosit:
  • 250 g paste fusilli, apa, sare, 2 linguri ulei de masline
  • 350 g carne tocata de porc si vita, 200 ml rosii pasate (sau suc de rosii), 1 ceapa, 1 morcov, 1 ardei kapia rosu, oregano, busuioc, patrunjel, sare, piper, 50 ml vin alb, 2-3 linguri ulei de masline.
Am pus pastele la fiert in apa cu sare si ulei.

Am tocat fin cu robotul ceapa, morcovul si ardeiul. Le-am pus la calit in cateva linguri de ulei de masline.

Am lasat 5 minute la foc mic, apoi am adaugat carnea tocata si vinul.

Am lasat aproximativ 30 de minute la foc mic pana s-a evaporat vinul.

Rosiile pasate le-am adaugat impreuna cu oregano, busuioc, sare si piper, am amestecat de cateva ori si am mai lasat 15 minute.

Am pus patrunjelul tocat.

Pastele scurse bine de apa le-am asezat pe farfurie, iar deasupra am pus sos ragu din abundenta.

Am pus si frunze verzi de busuioc si am servit cu mare pofta :)

Enjoy pasta!


8 Response to "Fusilli cu sos ragu"

  1. Delicioase pastele, cu orice fel de sos... Doar ca pe caldurile astea, am devenit vegetariani rau, sau mai bine spus, am devenit iepurasi, ca doar salatele sint pe gustul nostru... Pupici !

    Danutza says:

    Asa-i, salatele nu lipsesc din meniu:)

    Uneori insa ne e pofta si de paste asa ca mai suport eu cate o ora in bucatarie :))

    Pupici :*

    Simona says:

    Pfaa... as manca pasta zilnic!!! Iar cu sosul asta imi place cel mai mult!
    Pupici, weekend placut!

    Danutza says:

    E foarte bun sosul si se combina perfect cu pastele :)
    Pupici! Weekend frumos:*

    O trimit pe Diana la tine,adora pastele.Le-ar infuleca urgent.
    Pupici!

    Danutza says:

    Cu mare drag o astept la o portie de paste! Pupici!

    Adnia says:

    ce bunatate ai pregatit aici1 am venit si eu la masa1

    Danutza says:

    Bine ai venit Adnia! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.