Retete cu dovlecei/ dovleac




Nimic nu-i mai potrivit pentru acest sezon, decat o colectie de retete cu dovlecei. Eu recunosc sincer ca-i ador in nenumarate combinatii si ca sunt intre legumele mele preferate.

Imi plac fie pane, fie in chiftelute, in tocanite, ciorbe sau salate ... :)

Ca desert va recomand dovleacul, buun de tot in placinte, strudele si alte combinatii:)

Asa ca, ne delectam azi cu o serie de retete mega yum cu dovlecei deliciosi si dovleac dulce si bun!

  

 

9 Response to "Retete cu dovlecei/ dovleac"

  1. Danutza, everything looks so delicious and beautiful!

    Danutza says:

    Thank you so much Marina :*

    Unknown says:

    Daa, sunt foarte foarte bune toate mancarurile cu dovlecei! Ai un meniui bogat pe tema asta ;)

    Danutza says:

    Multumesc Poliana!
    Ne plac tare mult dovleceii si in timp i-am folosit la multe retete :)
    Pup!

    Numai bunatati.Dovleceii imi plac tare mult.Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Mihaela! Pupici!

    Maria says:

    Retete usoare, sanatoase si gustoase:)!!!!Pupici

    Anonim says:

    O multime de retete care mai de care mai delicioase !! Bravooo!!

    Danutza says:

    Multumesc mult fetelor! Tare ma bucur ca va plac si voua retetele cu dovlecei:) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.