Mini-tarte






Weekend-ul acesta am fost la Buzau, la parintii iubitului meu. Acolo, ca de obicei, viitoarea mama-soacra ne-a pregatit o multime de bunatati.
Una din "bunatatile" pe care le-a pregatit de aceasta data a fost pentru mine un preparat nou si mai ales super gustos. Eu nu am pregatit pana acum tarta, asa ca a fost tocmai potrivita reteta.

Trebuie sa specific din nou, nu am preparat eu aceasta reteta, insa am toate detaliile necesare despre ingrediente si modul de preparare. Am si cateva poze facute in fuga, dar trebuia sa "prezint marfa" totusi :)

Ingrediente:

Pt. aluat:
  • 250 gr margarina, 200 gr zahar pudra, 4 galbenusuri, 400-450 gr faina, 1 plic praf de copt.
Pt. crema:
  • 4 albusuri, 100 gr zahar pudra, nuci maruntite (noi am folosit nuca de cocos), 2 linguri cacao, zahar vanilat.
  • gem de gutui (sau orice alt tip de gem doriti si va place).
Margarina se freaca foarte bine cu zaharul (de preferat zahar pudra) pana se omogenizeaza. Se adauga apoi galbenusurile si praful de copt si se amesteca bine. Se pune apoi faina si se framanta coca pana devine omogena si pana capata consistenta necesara pentru a fi intinsa pe masa o foaie.

Crema se pregateste din cele 4 albusuri batute spuma peste care se pune zahar si cacao si se omogenizeaza cu mixerul. Se adauga apoi nuci maruntite sau nuca de cocos.

Coca se intinde pe masa sub forma unei foi subtiri din care taiem rondele si le asezam in formele de mini-tarte. Umplem apoi tartele cu gem si crema de nuci (noi am facut unele si sub forma de rulada). Le lasam in cuptor destul de putin pentru ca se coc foarte repede, aproximativ 20 de minute.
Se pudreaza la final cu zahar.

Sunt delicioase, perfecte pentru weekend cand vrem sa rontaim ceva bun.

Multumiri din nou bucatarului pentru reteta si pentru "bunatati" :)

Pofta buna!!!



1 Response to "Mini-tarte"

  1. Anonim says:

    mmm...arata gustos,ma duc chear acum sa incerc receta) chear doresc sa rontzai vreo ceva)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.