Iced coffee


Pentru ca e vara si e cald v-am adus o bautura excelenta pentru weekend: iced coffee.

De fapt, asa i-am spus eu fiindca nu am reusit sa gasesc o denumire mai buna pentru ea. Este o cafea cu lapte, sau un lapte cu cafea ... dar cafea inghetata :)

Internetul este o sursa continua de inspiratie si eu am mania sa incerc tot ce vad mai interesant :) Iar paharele racoritoare cu lapte si cuburi de cafea au fost un must-do pentru mine!! Si merita sa le testati si voi ;)

Portii: 2
Timp de preparare: 10 min
Timp congelare: 2-3 h
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 500 ml lapte, 300 ml cafea (eu o prepar la ibric, cu zahar)
Cafeaua o puteti face dupa propriile preferinte. Eu o prepar la ibric, imi place tare si nu foarte dulce. 

Am pus cafeaua (rece) in tava pentru cuburi de gheata. Am lasat-o la congelator 2-3 ore.

Am pus cuburile de cafea congelata in pahare si am turnat lapte rece peste ele.

Am servit imediat, unii dintre noi cu putina vodka (obtineti un cocktail white russian ;) ).


Easy peasy! :) Sa aveti un weekend excelent!

2 Response to "Iced coffee"

  1. Imi place ideea de a congela cafeaua!

    Danutza says:

    Am tot vazut poze si am vrut sa incerc. E super vara, e un fel de frappe :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.