Pancakes cu mere


La multi ani, copilasi mari si mici! Va doresc din tot sufletul sa aveti parte numai de bucurii si de veselie! Nu doar astazi, ci tot anul! :)

Va plac clatitele?? Stiu ca raspunsul este da, fie ca sunteti mari sau mici, asa ca azi am venit cu cel mai bun desert pentru ziua copilului: pancakes cu mere.

Clatitute americane (canadiene) pufoase si rumene, cu mere dulci in compozitie si cu topping din belsug ... nu-i asa ca v-ati inscris deja la o portie? :)

Eu le ador si le fac foarte des, fie pentru micul dejun, fie pentru brunch sau la desert. Se fac foarte usor, se pot combina cu numeroase topping-uri si se papa cu mareee pofta :D

Am folosit (4 portii):
  • 4 oua, 2 linguri zahar pudra, 30 g unt moale, 6 linguri faina, 100 ml lapte dulce, 3 mere, 1/2 plic praf de copt, 1 esenta de vanilie, un praf de sare, 1/2 lingurita pudra de scortisoara, topping de capsuni.
Intr-un bol mare am batut cu un tel cele 4 oua cu un praf de sare. Nu trebuie batute foarte mult, doar cat sa se omogenizeze.

Am adaugat laptele, untul moale, esenta si am batut din nou pana s-au amestecat bine.

Am adaugat faina impreuna cu praful de copt. Compozitia incepe sa devina consistenta pe masura ce adaugam faina. 

Am pus apoi merele rase (eu le-am decojit inainte), praful de scortisoara si dupa gust putin zahar pudra. Daca merele sunt foarte dulci nu e neaparata nevoie de zahar.

Am incins bine o tigaie antiaderenta pentru clatite. Tigaia mea este special pentru clatite, este destul de mare, asa ca am copt cate 2-3 clatitute in acelasi timp.

Am pus pentru fiecare clatita cam 2 linguri de compozitie. Nu este nevoie sa o intindem fiindca se lasa ea usor, atat cat este nevoie.

Clatitele pufoase se coc foarte repede, asa ca dupa aprox 1 minut le intoarcem pe cealalta parte si mai lasam putin pana devin aurii.

Fiind cu mere in compozitie se servesc foarte ok si simple, dar eu am ales sa le pun topping de capsuni. Merg bine si cu sirop de fructe, cu gem, dulceata, miere si nuci. Cu fructe proaspete, orice va place mai mult.

Pofta buna si gatiti cu spor!

11 Response to "Pancakes cu mere"

  1. adnia says:

    taare bune trebuie sa fie!

    Danutza says:

    Adnia, sunt super buune :D Pup:*

    Oau !. Ce bine arata. Papilele mele gustative au luato razna.

    Danutza says:

    :) Multumesc!

    Si torturile voastre arata intr-un mare fel ;) :*

    Multumim pentru aprecieri

    Delicioase... Nu am mai facut de mult timp, trebuie sa-mi satisfac poftele intr-o zi. Pupici !

    Danutza says:

    Merci Daniela! La noi au devenit deja un ritual, musai sa le fac o data pe saptamana. Si le-au inlocuit pe cele clasice usor usor :D

    Pupici :*

    Daca-i vorba de mere,atunci imi place!
    Te pup!

    Danutza says:

    Merci Mihaela! Pupici :*

    Cristina says:

    Simplu si bun! Ce mi-as putea dori mai mult?

    Danutza says:

    Asa-i Cristina :) Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.