Liebster blog award

By http://retetegg.blogspot.ro/

Draga de Simona - Simona's world m-a pus la treaba cu o leapsa tare draguta. Va invit si pe voi s-o preluati. Multumesc Simona ca te-ai gandit la mine :) Si ii multumesc si lui Stefy pentru ca m-a provocat la aceasta leapsa de asemenea!

Leapsa zice cam asa:

1.   Post the Liebster Award image on your blog.
2.   Each person must post 11 things about themselves.
3.   Answer the question the tagger has set for you plus create 11 question for the people you've tagged to answer.
4.   Choose 11 people and link them in your post.
5.   Go to their page and tell them.

Punctul 2
11 lucruri despre mine....hmmm...sa vedem ... nu as vrea sa ma repet asa ca va invit sa cititi mai mult de 11 lucruri despre mine de la A la Z - aici: http://retetegg.blogspot.ro/2012/04/premiul-awesome-blog-content-to-z-about.html

Punctul 3
1.   Ce visai sa te faci cand erai mica?
"Doctorita" :)) Imi doream enorm sa stau la masa si sa scriu retete ...cam asta pricepeam eu pe atunci ca inseamna sa fii doctor :)) Am avut o perioada in care vroiam sa fiu vanzatoare :))

2.   Unde ti-ar placea sa pleci in vacanta (e vis, cheltuielile nu conteaza)?
Pai daca nu conteaza cheltuielile atunci sa fie Franta, Dubai, Egipt, New York, Maroc, Japonia ....

3.   Ce stil iti place cel mai mult? (sport, casual, elegant etc)
Imi plac toate, in functie de situatie incerc sa ma adaptez.

4.   Regreti parti din viata ta, anumite actiuni, decizii luate, ai schimba ceva?
E cam tarziu si inutil sa mai regret ceva ... am asa cateva dezamagiri ... dar ma concentrez pe prezent si viitor.

5.   Cine este persoana care te-a influentat cel mai mult?
Evident mama ... cel putin in plan profesional. Acum il am insa alaturi de mine pe iubitul meu, care ma sustine in tot ce fac ... in primul rand in treaba cu blogul.

6.   Ce faceti cu hainele pe care nu le mai purtati?
De obicei zac ani de zile prin sifoniere fiindca mi-e greu sa admit ca nu le mai port si le mai tin acolo (ca poate cine stie ...asa zic eu :))). Cand reusesc sa-mi fac timp si sa le sortez pe cele care nu-mi mai vin sau nu le mai port incerc sa le trimit la tara (ca pe acolo sunt multe familii care au nevoie de hainute si le primesc).

7.   Ca bloggerite cred ca toate ati participat la campanii de testare. Care a fost produsul cel mai impresionant pe care l-ati recomandat apoi cu caldura, l-ati recumparat etc.?
Am primit multe produse dragute de-a lungul timpului si le-as recomanda pe toate ... in general produsele de la Decorix, tigaia Fissler, branzica Miez de lapte ..etc

8.   La capitolul ingrijire, ce va preocupa cel mai mult (fata, par, corp, unghii etc.)?
Toate. Nu sunt obsedata de cosmetice, tratamente, saloane etc ... dar nu admit sa am unghiile neingrijite oricat de multe vase am de spalat sau cat de mult gatesc, nu-mi lipseste masca pt fata + crema (una buna, nu antirid ca-s tanara, dar buna ...fara parabeni...stiti voi;)), pt par folosesc de cativa ani numai gama Garnier care e excelenta ... corpul e mai lenes ...sper sa il conving sa alergam mai des si sa facem putin aerobic :))

9.   Ai anumite aspiratii, iti pui target in anumite actiuni?
Evident! Cu totii aspiram la mai mult si mai bine! Sunt foarte organizata in tot ce fac si-mi propun sa-i conving si pe cei din jur sa fie asa ... ei zic ca-s eu putin nebuna...dar e intotdeauna mai bine sa fii  organizat decat sa lasi totul pe ultimul moment fara sa stii spre ce te indrepti :)

10.    S-a intamplat sa va impresioneze un film in mod deosebit? (lacrimi, poate, dar si sa va faca sa schimbati ceva in viata voastra, sa aveti o epifanie moment de claritate)
Ei lacrimi au fost de pe vremea Titanicului cand a aparut prima data ... dar na mi-am mai schimbat gusturile de atunci si m-am reprofilat pe comedii :)). Am cateva filme preferate, dar nu mi-a schimbat nici unul viata pana acum ... ma regasesc tare mult in "Julie & Julia"

11.   Daca se intampla ceva si trebuie sa impachetati o singura valiza, mica, in graba, care sunt lucrurile care ar avea prioritate?
Pai daca e valiza as pune 2 -3 hainute, niste pantofi, telefonul, banii, cheile, incarcatorul, aparatul foto, un stick pe care imi tin poze ... acum depinde ce mai incape in valiza :))
 *Aceleasi intrebari le transmit si eu mai departe.

 Punctul 4 si 5
 Nu vreau sa am de ales intre 11 persoane cand am zeci de bloguri preferate si ii apreciez enorm pe cei din spatele lor ...va invit pe voi sa preluati aceasta leapsa daca va doriti si va permite timpul!

4 Response to "Liebster blog award"

  1. Simona says:

    Iti multumesc ca ai preluat leapsa! Foarte multe lucruri am aflat despre tine..
    Pupici dulci

    Adnia says:

    asa am ajuns sa te cunosc si eu mai bine!

    Danutza says:

    Simona, a venit la fix ca si asa azi a fost nor si ploaie la noi si-am stat mai mult in casa :)) Asa ca am avut timp sa scriu cate ceva despre mine :)

    Pupici:*

    Danutza says:

    Ma bucur Adnia! Astept sa citesc si eu cate ceva despre tine daca vei prelua leapsa :)

    Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.