Vita cu legume si sos


O reteta simpla si rapida, cum au fost de fapt cam toate in aceasta perioada! Mai papam si carnita fiindca suntem carnivori, dar nu uitam de legume si de sos din belsug :)

Nu am cum sa va descriu ca e de buna, trebuie musai sa faceti si voi!! :)

Am folosit:
  • 300 g carne de vitel, 1 ardei kapia rosu, 1 ardei gras, 4 rosii, 2 cepe, 3 catei de usturoi, busuioc, oregano, 1/2 lingurita pasta de ardei iute, piper, sare.
Carnea de vitel se spala bine si se taie bucati.

Se pune la calit in ulei incins. Se adauga apoi peste ea un pahar de apa si condimentele.

Se lasa acoperita cu capac, pe foc mediu. Fiind de vitel a devenit frageda in aprox 30 de minute.

Am adaugat apoi ceapa tocata, ardeii si cateii de usturoi tocati fin.

Amestecam si lasam pe foc mic.

Am tocat 2 rosii, iar pe celelalte 2 le-am pasat in blender. Se pot pune si doar tocate, dar eu am vrut si mai mult sos :) Tot acum am pus si pasta de ardei iute, care-i optionala.

Am pus rosiile, am pus capacul si am lasat pe foc inca 20 de minute.

Am servit carnita cu mult sos si cu busuioc verde de la mine din ghiveci :)

PS. In acest an a inflorit in sfarsit si busuiocul meu :) In plus, il tin langa fereastra si ma apara de tantari :) Va recomand si voua sa va plantati busuioc, eu l-am obtinut din seminte cumparate.


Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Vita cu legume si sos "

  1. Stefy says:

    pe caldurile acestea merge bine o mancare cu legume!!! si daca e si cu carnita e si mai buna!!!

    Danutza says:

    Stefy, merge bine si cu pui sau chiar fara carnita :) E o mancare rapida de vara.

    Pup:*

    Excelenta! In ultimul timp ne-am "centrat" si noi pe vita si pui:)

    Danutza says:

    Merci Teo! La noi porcu' merge mai bine in sezonul rece :)

    Pup:*

    Minunata mancarica!! Mi s-a facut foame :)

    Danutza says:

    Andreea, multumesc! Si mie mi-e fomita acum ca n-am servit inca masa :)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.