Retete conserve/ muraturi

By http://retetegg.blogspot.ro/

E deja luna iulie si eu am uitat sa actualizez retetele de conserve si muraturi. Trebuie sa profitam de fructele si legumele care deja au aparut in gradini (si in piata) si sa ne pregatim provizii pentru iarna ...asa ca furnicutele :)

Eu ma gandesc anul asta ca incerc vreo cateva compoturi aromate pe care nu le-am facut pana acum si sper sa-mi permita timpul sa fac tot ce mi-am propus. 

Pana atunci cand voi aduce noutati in camara, va las cu retetele de conserve si muraturi pe care le-am facut anul trecut si sper sa va fie de mare ajutor, mai ales daca e prima data cand va pregatiti singuri proviziile pt iarna :)

4 Response to "Retete conserve/ muraturi"

  1. Numai bunatati aici la tine.Pup!

    Danutza says:

    Ma bucur tare mult ca iti plac:)
    Pupici!

    Danutza, your pickled grapes looks fantastic! :)

    Danutza says:

    Thank you Marina! It's grape compote and it's delicious!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.