Supa crema de legume


Vara ador sa fac supe usoare si rapide, in general fara carne. Doar din legume proaspete cu multa verdeata si putin picante :)

Va invit sa incercati aceasta supa crema de legume: este fina, hranitoare, gustoasa si sanatoasa!

O servim cu putina branzica sau cascaval si crutoane, sau cu taietei :)

Portii: 6
Timp de preparare:
80 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 3 cartofi, 1 dovlecel, 3 rosii, 1 ardei, 1 morcov, 1 ceapa, 1/2 radacina de telina si cateva tije si frunze, 1 radacina de patrunjel si o mana de frunze de patrunjel, 1 pastarnac, 2 catei de usturoi, 3 ciuperci (optional), sare de mare cu chilli, piper rosu & negru, 1/2 lingurita oregano, 1/4 lingurita verdeturi de Provence, 2 linguri ulei de masline.
  • crutoane din paine (paine taiata cuburi si coapta pe o tigaie, stropita cu ulei de masline), telemea rasa sau taiata fasii subtiri.
Intr-o oala punem apa si lasam pe foc potrivit pana incepe sa fiarba.

Adaugam mai intai morcovul, telina, pastarnacul si radacina de patrunjel, taiate grosier.

Dupa 20 de minute in care au fiert radacinoasele, adaugam ceapa, ardeiul, cartofii si dovlecelul - taiate si ele tot in bucati mari.

Eu am pus si 3 ciuperci pe care le aveam ratacite in frigider :)

Lasam aprox. jumatate de ora sa fiarba, completand apa daca scade prea mult.

Punem apoi rosiile decojite, usturoiul, condimentele si uleiul de masline.

Mai lasam inca 20 de minute sa fiarba la foc mic, apoi luam oala de pe foc si lasam 10 min deoparte.

Pasam bine cu blenderul pana cand obtinem o supa crema foarte fina.

Adaugam frunzele de patrunjel tocate marunt.

Servim cu branza rasa si crutoane.

Pofta buna si gatiti cu spor!

17 Response to "Supa crema de legume"

  1. O supa excelenta! Ma autoinvit)

    Danutza says:

    Cu mare drag te astept la o portie! Pupici :*

    Exact pe gustul meu,asa ca vin si eu la o portie!Pup!

    Danutza says:

    Esti binevenita, draga mea! Pupici :*

    Spunsieu says:

    Bunaaa reteta. Si mie imi plac cele crema, poti sa combini mai multe, eu pun cascaval ras deasupra.

    Danutza says:

    Merci! Si eu pun in functie de ce am in frigider: cascaval, mozzarella, telemea :D

    Ador supa asta! Fac si eu mereu :)

    Cristina says:

    Perfecta pe vreme calda!

    Danutza says:

    Laura, Cristina va multumesc!

    Supa asta vara e cea mai potrivita, la fel si cea de rosii :)

    Pupici :*

    Unknown says:

    Delicioasa supica! As manca supa crema in fiecare zi ;) Pup

    Flavia says:

    Tare bine mai arata :)

    Danutza says:

    Multumesc mult Paula! Pupici :*

    Danutza says:

    Merci mult Flavia :*

    Anonim says:

    Excelenta supa.multumesc pt
    reteta.pa

    Danutza says:

    Ma bucur ca ti-a placut. :)

    Anonim says:

    Cata apa pui la supa dupa ce ai dat legulele la blender ca sa iasa ,,supa crema ,,

    Danutza says:

    Eu nu pun apa in plus, folosesc doar supa in care au fiert legumele. Mi se pare mai gustoasa :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.