Oua umplute cu maioneza si pui









By http://retetegg.blogspot.com

Cand m-am apucat de reteta de oua umplute aveam alt plan, adica sa le fac dupa o reteta delicioasa de la Raisa, dar cum am primit de ziua mea cartea de bucate a Sandei Marin s-au mai schimbat putin planurile, am combinat de ici de colo si a iesit o reteta proprie, o combinatie delicioasa si a fost apreciata de meseni.

Am folosit:
  • 8 oua, 200 gr piept de pui, 2 castraveti in otet, sare, piper, 2 linguri de mustar, 100 ml ulei, 2 linguri cu suc de lamaie, verdeata.

Am pus la fiert 7 oua. Le-am lasat aproximativ 15 minute sa fie cat mai tari. Le-am pus apoi la racit.

Am fiert in apa cu putina sare pieptul de pui.

Cand ouale s-au racit, le-am spart pe jumatate, pe verticala cu un cutit lat. Direct prin coaja sectionam fiecare ou!

Am obtinut 2 jumatati din fiecare ou, apoi cu o lingurita am scos jumatatea de oua din coaja.

Tot cu o lingurita am separat apoi si galbenusul de albus.

Pentru ca nu prea ma pricep sa explic perfect aveti aici tehnica: http://www.youtube.com/watch?v=Bf9IG4HXQX4 ...trust me, e cel mai simplu asa:)

Din 2 galbenusuri fierte si unul crud am facut maioneza. Am adaugat cele 2 linguri de mustar si treptat 100 ml ulei.

Restul galbenusurilor le-am pasat cu o furculita si le-am pus apoi peste maioneza impreuna cu pieptul de pui tocat marunt, castravetii tocati marunt, sare si piper.

Cu aceasta compozitie am umplut albusurile si le-am decorat cu frunze de patrunjel.

Este o idee foarte buna de aperitiv si pentru masa de Craciun sau Revelion.

Pofta buna!

15 Response to "Oua umplute cu maioneza si pui"

  1. Daca incep sa colind de pe acum, primesc vreo doua felii de oua umplute ?! Hmmm, bune, bune... Pupici si o saptamina minunata !

    De foarte mult timp nu am facut.Servesc de la tine pana apuc sa fac si eu.Pupici!

    Danutza says:

    Daniela, primesti sigur ca mie-mi plac colindatorii:)) Pupici si spor la pregatiri!!

    Danutza says:

    Dia, te servesc cu multa placere:) Pupici!

    ce sa zic, m-ai topit :"> :"> :"> :*:*:*:*

    ce sa zic, m-ai topit :"> :"> :"> :*:*:*:*

    Cristina says:

    o idee ff buna!

    VIVIANA says:

    Interesante si bunute ouale umplute in varianta ta!...de incercat! Bravo!

    Danutza says:

    Raisa, da sa veyi data viitoare cand le fac dupa reteta ta ...cu siguranta si mai multe laude:*:*:*

    Danutza says:

    Cristina, mi s-a parut o idee de aperitiv rapid si totusi consistent! Pup!

    Danutza says:

    Viviana, chiar iti recomand sa incerci, nu o sa regreti:)Pup!

    Emily says:

    super idee! suna tare bine ♥
    te pup

    Danutza says:

    Multumesc! Ma bucur mult ca-ti plac! Pupici!

    Antonina says:

    Imi amintesc ca de sarbatori (cand eram mai mica) era de datoria mea sa fac minunatiile astea! Tare bune mai sunt.. !! pupici

    Danutza says:

    Eu cand eram mai mica nu prea mancam oua umplute, ca nu prea imi placeau ouale:)) Nu imi dau seama de ce, mama zice ca am avut o perioada in care nu mancam nici rosii sau ciocolata ...acum imi dau seama ca am fost un copil problema:))Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.