Aperitive



By http://retetegg.blogspot.com

Pentru ca am ramas restanta cu niste postari, m-am luat cu alte bunatati si-am uitat de aperitivele astea.

Un succes garantat la orice masa, fie de sarbatori sau la ocazii importante, fie doar la o masa cu prietenii.

Le diversificam oricum dorim, n-are ce sa fie rau dintr-un platou de bunatati.

Putem alege combinatia de pastrama de porc, cascaval, masline, ardei si castraveti


Sau rosii cu crema de branza (cu verdeata si unt)


Oua umplute
, salata boeuf, salata de icre, salata de conopida



Pofta buna!

12 Response to "Aperitive"

  1. ce bunatati, Danutza!

    Delicioase ! Niste oua as lua si eu , si rosii umplute ..asa ca sa astept in liniste desertul :)

    Arata bine toate, fug ca azi e vineri si salivez in fata monitorului, fara sa pot satisface poftele... Pupici si week-end placut !

    Sunt delicioase toate.Te pup!

    Si eu sunt de parere ca aperitivul este primul impact al oricarei mese si cel care creaza impresia!Te pup Danutzule!

    Danutza says:

    D-na Maria, multumesc!

    Danutza says:

    Boscodina, serveste orice doresti:) Desert papam de la tine ca sunt tare curioasa cum e la gust gelul de mere cu hrean:)

    Danutza says:

    Daniela, eu sunt mai pacatoasa si n-am tinut post, dar de obicei cand dau o tura pe bloguri ma apuca o pofta si-o foame:) Pupici si weekend fain!

    Danutza says:

    Multumesc Dia! Pupici!

    Danutza says:

    Teo, am fost pe la petreceri unde aperitivul era chiar masa in sine, asa ca trebuie sa fie mai consistent uneori (ca apoi mesenii rontaiau saratele) :))
    Pupici!

    Emily says:

    foarte frumos! :*

    bine te-am gasit!

    Danutza says:

    Multumesc! Si mie imi pare nespus de bine sa cunosc oameni noi si sa descopar bloguri culinare noi:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.