Sos tartar (light)



Sosul tartar este pe lista mea de foarte multa vreme si astepta momentul oportun sa fie pregatit si savurat :)

Pentru ca am vrut sa folosesc ingredientele specifice ale acestui sos, dar am vrut sa fie putin mai usor, mai light, am ales sa-l prepar cu iaurt in loc de maioneza. Mi se pare o combinatie foarte buna.

Acest sos tartar este ideal alaturi de preparate pe baza de peste, alaturi de creveti, fructe de mare diverse, dar merge bine si langa o friptura de pui sau porc.

Am folosit:
  • 200 g iaurt, 2 linguri capere, 1 castravecior in otet, 3 linguri arpagic mic in otet, 3-4 fire de patrunjel, sare, piper.
Castraveciorul se toaca marunt. Caperele sunt mici asa ca le vom taia doar o data. La fel si arpagicul (ceapa mica).

Se pun intr-un bol, se adauga iaurtul, patrunjelul tocat marunt, sare si piper.

Se amesteca de cateva ori si se lasa 10 minute la frigider inainte de servire.

Noi l-am servit alaturi de frigarui de creveti cu legume, a caror reteta urmeaza pe blog zilele viitoare.

2 Response to "Sos tartar (light)"

  1. Haplea says:

    Imi place foarte mult sosul tartar! Yumyy

    Danutza says:

    Daa,si mie! Sa fiu sincera l-as manca langa orice friptura :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.