Ciuperci sote


Ciuperci sote - o reteta simpla care merge foarte bine servita ca garnitura langa preparate din carne. Noi am servit-o langa checul de carne si a fost delicioasa. :)

Am folosit:
  • 500 g ciuperci champignon brune si albe, 2-3 linguri ulei de masline, 3 catei de usturoi, 2-3 fire de marar si patrunjel, piper mozaic macinat, chili cu sare de mare, verdeturi de Provence.
Intr-o tigaie am incins uleiul de masline si apoi am pus ciupercile taiate in bucati.

Am adaugat usturoiul, condimentele si verdeturile.

Am sotat cateva minute la foc mare.

Le-am servit cu mare pofta, alaturi de checul delicios de carne :)


                                                          Pofta buna si gatiti cu spor!

11 Response to "Ciuperci sote"

  1. adnia says:

    ce mult imi plac ciupercile!

    adnia says:

    ma primesti si pe mine in blogrollul tau? sau poate te-ar interesa un schimb de bannere...eu oricum te voi vizita cat de des pot, indiferent de raspunsul tau! te pup si-ti doresc o seara frumoasa!

    Danutza says:

    Multumesc mult Adnia!

    Cu mare drag vreau sa facem schimb de link-uri, chiar acum te-am adaugat in lista.

    Iti multumesc mult ca mi-ai amintit sa updatez lista cu bloguri preferate, am multe bloguri pe care le vizitez mereu si pe care am uitat sa le pun in lista ... e timpul sa o fac acum :)

    Pupici :*

    Juste de regarder sa me donne faim!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous!

    Mor de pofta in clipa asta! Contractele mele n-au decat sa astepte pana fug dupa un covrig pe care sa-l rontaiesc cu gandul la ciupercile tale delicioase. Pupici!

    Danutza says:

    Pentru mine ciupercile sunt garnitura ideala :) De fapt, eu le adaug in diverse preparate, doar pentru ca imi plac la nebunie :)

    Pupici si pofta buna la covrigi! :*

    adnia says:

    multumesc frumos, Danuta! te-am daugat si eu cu drag!

    Danutza says:

    Pup :*

    Simona says:

    O garnitura usoara si delicioasa!!
    Pupici

    Danutza says:

    Asa-i Simo :) Merci mult!

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.