Cotlet de porc la cuptor


Am ramas cam in urma cu postarile, astfel ca azi vin cu reteta de cotlet de porc la cuptor, pe care am servit-o de Craciun.

Partea buna este ca reteta aceasta se poate prepara oricand, nu musai de sarbatori, asa ca nu e prea tarziu sa o incercati, chiar daca eu am savurat-o luna trecuta :)

Este o reteta foarte simpla si gustoasa. A fost ideala pentru ziua de Craciun pe care nu doream sa mi-o petrec in bucatarie :) Am pus cotletul in cuptor si am vazut linistita un film in timp ce friptura se rumenea usor. :P

Portii: 2
Timp de preparare:
100 min
Dificultate:
usor

Am folosit:
  • 500 g cotlet de porc fara os, 150 ml vin alb, 1 lingurita boia dulce, 1/2 lingurita fulgi chilli, 1/2 lingurita busuioc, 1 lingurita oregano, 2 linguri ulei de masline, 5 catei de usturoi, sare de mare, piper.
Am ales o bucata de cotlet fara os pe care am spalat-o, am crestat-o usor din loc un loc cu varful unui cutit si am uns-o cu ulei de masline.

Am asezat-o in tava.

In locurile crestate am pus cate o jumatate de catel de usturoi.

Am pus peste cotlet condimentele (eu le-am combinat inainte si le-am pus ca un mix, dar se pot pune si separat) si le-am distribuit uniform.

In tava am mai pus 2 catei de usturoi si am turnat 100 ml vin.

Am bagat la cuptor la foc mic.

Din cand in cand am mai stropit cu vin (cei 50 ml ramasi) pana cand am terminat vinul.

Eu am preferat sa o las in jur de 1 h si 30 de minute la cuptor, la foc foarte mic. Se poate coace si la foc mai mare, astfel reduceti si timpul. Eu am vrut sa fiu sigura ca friptura se face uniform si ramane frageda (personal, nu imi place in sange, ci bine facuta!)

Am taiat-o in felii, am stropit-o cu putin sos de rosii si am servit-o cu bulete de cartofi.

Pofta buna!

2 Response to "Cotlet de porc la cuptor"

  1. adnia says:

    arata minuta, dar pe mine, fiind o "legumista" convinsa, m-au atras mai mult cartofii aceia aurii si draguti! Desi nici friptura n-o refuz :)

    Danutza says:

    Ohh daa! Si eu aleg tot cartofii intre cele 2 :)

    Eu chiar sunt mare fan carne de porc, dar parca si mai mare fan bulete de cartofi :D

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.