Friganele dulci


Luna august e intotdeauna o luna de "leneveala", concedii, distractii ... tocmai de aceea si prezenta mea pe blog a fost mai redusa. De gatit, gatesc aproape zilnic pentru ca asa cum bine stiti suntem pofticiosi si pretentiosi la mancare (adica vrem mancare gatita mereu, nu fast food), dar am gatit chestii clasice in mare parte, ale caror retete sunt deja pe blog.

Probabil ca reteta pentru friganele dulci (pe care cred ca o stiti cu totii) este cam ultima din aceasta luna fiindca peste cateva zile plecam la mare, apoi la tara si tot asa pana pe 10 septembrie cand ne intoarcem 'in cuib' :)

Dar sa revenim la friganele, dulcele rapid si bun care intotdeauna ne aminteste de copilarie :)

Am folosit:
  • 6 felii de paine, 2 oua, putina coaja de lamaie, esenta de lamaie, zahar vanilat, zahar (cam 2-3 lingurite pentru fiecare felie de paine + 2 lingurite zahar pudra puse in amestecul de ou).
Eu am luat paine feliata asa ca treaba a mers repede :)

Am batut ouale cu zaharul pudra, zaharul vanilat, esenta si coaja de lamaie.

Am incins bine uleiul intr-o tigaie.

Am trecut feliile de paine prin amestecul de ou apoi le-am pus la prajit. Am intors pe ambele parti pana s-a rumenit fiecare felie uniform.

Am scos friganelele pe un servet absorbant. Am pus imediat pe ele zahar pe ambele parti.

Le-am servit cu mare pofta :) Merg la fix cu o ceasca de lapte sau o ciocolata calda :)

Enjoy!!

12 Response to "Friganele dulci"

  1. Unknown says:

    Ce frumoase sunt, si ce frumos sta zaharul ala deasupra lor! Pup

    Cristina says:

    Asta ma facut si eu la micul dejun! Delicioase!

    Danutza says:

    Merci mult Poliana!

    Le-am facut asa pe graba si nici pozele nu sunt prea reusite...dar friganele au fost aromate si delicioase:))

    Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, sunt ideale la micul dejun! Noi le facem uneori si dupa-amiaza cand ne e pofta de 'ceva dulce' :) Pup!

    Ce mai infulecam in copilarie,urgent la pregateam.
    Pupici,si vacanta placuta!

    Danutza says:

    Noi si acum le infulecam la fel ca atunci :))

    Merci mult! Pupici:*

    Simona says:

    Deci am o prietena care-i innebunita dupa d-astea!!!
    Pupici

    Danutza says:

    Pai sunt buuune si rapide...si ieftine :) Cum sa nu-ti placa?:)
    Pupici!

    Anonim says:

    Prietenul meu le adora, exact asa le fac si eu!!!

    Danutza says:

    Al meu imi reproseaza mereu ca-i fac prea putine si prea rar :))

    Din copilarie nu am mancat.Mult imi mai placeau!!

    Danutza says:

    Rocsy, nu e tarziu nici acum sa le faci...gustul tot de copilarie aminteste :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.