Prajitura cu branza si mure


By http://retetegg.blogspot.ro/

O prajitura delicioasa, foarte usor de pregatit, gata in jumatate de ora :) Este o prajitura minune cum ii spun eu, cu ingrediente putine si cu un rezultat excelent :)

Pe de-o parte multa branza, iar pe de alta parte fructe de sezon, cheesecake-ul perfect :)

Am folosit:
  • 600 g branza dulce, 200 g zahar, 2 plicuri budinca de vanilie, 5 oua, 1 zahar vanilat, 1 esenta de portocale, 300 g mure, 2 linguri ulei sau unt.

Intr-un bol mixam bine ouale cu zaharul.

Adaugam branza, apoi praful de budinca si esenta + zaharul vanilat.

Omogenizam bine si turnam amestecul intr-o tava unsa cu unt sau ulei.

Deasupra asezam murele, bine spalate inainte si scurse.

Punem tava in cuptorul preincalzit, la foc mediu timp de 20 de minute.

Lasam prajitura sa se raceasca in tava, apoi portionam si servim.

Merge bine cu o cupa de inghetata deasupra, dar si simpla sau pudrata cu zahar.

Pofta buna si bucurati-va de ultimele zile de vara :)


13 Response to "Prajitura cu branza si mure"

  1. Simona says:

    Direct la favorite!!! O prajitura pe gustul nostru!

    Danutza says:

    E si favorita noastra, cu diverse fructe ;)

    Pupici :*

    Foarte buna!! Imi place!

    Cristina says:

    Pe gustul meu cu siguranta!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Andreea! :*

    Danutza says:

    Cristina, musai si pe al nostru :) Pup

    V-ati pus sa ma omorati cu mure si afine si eu nu am deloc:(
    Apetisanta!

    Haplea says:

    Foarte buna prajitura!!!

    Danutza says:

    Teo, cu mare truda le-am cules si noi :) Noroc ca am avut de unde, dar nu vrei sa stii cate zgarieturi am avut pe maini :))

    Merita, in schimb :D

    Pupici :*

    Danutza says:

    Merci mult Haplea :)

    Anonim says:

    Buna! Ce gramaj are plicul cu budinca de vanilie?

    Danutza says:

    Buna! Cel de la Dr. Oetker are 40 g.

    Anonim says:

    Multumesc!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.