Pancakes cu pere

By http://retetegg.blogspot.ro/

Daca ai pofta de ceva dulce, poti incerca o reteta foarte usoara de pancakes, cu fructe de sezon. Eu am ales perele, dulci si zemoase, numai bune in aluatul de clatite pufoase :)

Portii: 6
Timp de preparare: 20 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 2 oua, 2 linguri de zahar, 3 pere, 1 esenta rom, 4 linguri de lapte sau iaurt de baut, 10 linguri faina, 2 linguri ulei sau unt topit, 1/2 plic praf de copt, 1 praf de sare, zahar pudra vanilat
Intr-un bol am batut cu un tel cele 2 oua, cu zaharul si un praf de sare. Nu trebuie batute foarte mult, doar cat sa se omogenizeze.

Am adaugat laptele rece, untul topit, esenta, zaharul vanilat si am batut din nou pana s-au amestecat bine.

Am adaugat faina impreuna cu praful de copt. Compozitia incepe sa devina consistenta pe masura ce adaugam faina. 

Am incins bine o tigaie antiaderenta pentru clatite. Am pus pentru fiecare clatita cam 2 linguri de compozitie. Nu este nevoie sa o intindem fiindca se lasa ea usor, atat cat este nevoie. 

Clatitele pufoase se coc foarte repede, asa ca dupa aprox. 1 minut le intoarcem pe cealalta parte si mai lasam putin pana devin aurii.

Asezam clatitele pe farfurie si le pudram cu zahar.

0 Response to "Pancakes cu pere"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.