Oua umplute cu ton


Dupa ce trec sarbatorile de Paste intotdeauna imi raman ceva oua vopsite neconsumate. Asa ca cea mai buna idee o reprezinta transformarea lor in oua umplute, fie ele cu pui, cu pateu sau cu ton.

Le-am facut super rapid si le-am mancat si mai rapid:))

Am folosit:
  • 4-5 oua fierte, 1 conserva de ton maruntit in ulei, 1 lingura de smantana, marar, sare, piper.
Ouale fierte le-am decojit si le-am taiat in 2 pe lungime.

Am scos galbenusurile si le-am pus intr-un bol.

Am adaugat peste ele tonul scurs de ulei si smantana.

Am pus sare, piper, marar tocat si am omogenizat.

Am folosit aceasta compozitie ca sa umplu albusurile.

Am decorat ouale umplute cu putin marar si le-am asezat pe frunze de salata.

Pofta buna!

6 Response to "Oua umplute cu ton"

  1. Des oeufs au thon, j'adore c'est super bon, bravo!

    Danutza says:

    Oui Beth, c'est super, super bon :) Merci beaucoup!

    Stefy says:

    foarte, foarte bune!! pupici!!!

    Danutza says:

    Merci mult Stefy! Pupici!

    Delicioase!!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.