Plăcintă cu dovleac II









Ador placinta, strudelul sau orice alte dulciuri care contin dovleac. Imi place sa mananc dovleac copt chiar si simplu sau cu putin zahar deasupra.

Desi mai am inca o reteta de placinta cu dovleac, aceea nu e la fel de gustoasa ca aceasta fiindca a fost facuta cu aluat de foietaj din comert. Aluatul pentru aceasta placinta e facut in casa si ii ofera placintei cu totul alt gust, mult mai bun.

Am folosit:
  • Pentru aluat: 1 kg faina, 250 ml lapte (sau iaurt), 200 g zahar, 50 gr drojdie (un cub), 150 ml ulei, 1 ou, un praf de sare.
  • Pt umplutura: 400 gr dovleac (eu am avut deja copt, congelat), 4-5 linguri de zahar, zahar vanilat.

Ingredientele se amesteca intr-un bol si se prepara aluatul, care se lasa sa mai creasca aproximativ 30 de minute.

Apoi se imparte in 4 bucati egale si fiecare bucata de aluat se intinde pe masa intr-o foaie subtire.

Se intinde pe fiecare foaie de aluat umplutura de dovleac si se ruleaza.

Se aseaza placinta in tava si se pune in cuptor la foc mediu timp de 45-50 de minute.

Se poate pudra cu zahar.

Pofta buna!

8 Response to "Plăcintă cu dovleac II"

  1. mirela says:

    foarte bunaaa,si mie imi place la nebunie,maine fac si eu cu dovleac,,,,mmmmm,pupp!!

    Danutza says:

    Multu Mirela! Spor si tie la bucatarit! Pup.

    Hmmm, ce bine arata placinta, trebuie sa salvez reteta pe cind va creste dovleacul in gradina, ca anul trecut ma luptam cu el ca nu stiam ce sa fac, asa ca am facut dulceata, dar string reteta pentru urmatorul urias.
    Pupici si multumesc de vizita !

    violette says:

    Arata super...n-am mancat niciodata placinta cu dovleac...dar ma gandesc ca trebuie sa fie delicioasa!
    o seara frumoasa!

    Danutza says:

    Daniela, multumesc si eu pt vizita! Eu trebuie sa incerc dulceata de dovleac fiindca mi-ai facut pofta! Pup.

    Danutza says:

    Violette, e preferata mea cu dovleac:)
    O seara placuta si tie, pupici!

    Anonim says:

    am facut placinta ft.buna si usor de facut...cu dovleac copt..ne place mult
    multumim de reteta

    Danutza says:

    Anonim, cu multa placere. Ma bucur mult ca v-a placut, va astept sa testati si alte retete!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.