Chec de carne cu verdeturi


O alternativa mai sanatoasa a clasicelor chiftelute prajite, o reprezinta checul de carne. Pregatit cu multe verdeturi, condimente si copt, devine ideal pentru sandvisuri sau chiar o masa in sine alaturi de garnitura.

Modul de preparare seamana cu al drobului, doar ca eu am ales sa fie din carne de porc in cea mai mare proportie si cu ficatei de pui (doar pentru gust si pentru ca ne plac foarte mult).

Am folosit:
  • 1 kg carne de porc tocata, 400 gr ficatei de pui, 2 leg ceapa verde, 1 leg usturoi verde, 1 leg patrunjel, 1 leg marar, 4 oua, sare, piper, boia dulce, cimbru, maghiran, busuioc.
Ficateii de pui bine spalati i-am pus la fiert 30 de minute cu cateva boabe de piper si o foaie dafin.

Am tocat marunt ceapa, usturoiul, mararul si patrunjelul.

Cand au fost fierti si raciti partial am tocat si ficateii marunt.

Intr-un bol i-am amestecat cu verdeturile, carnea tocata, condimentele si ouale. Am omogenizat bine compozitia.

Am pregatit o tava mare pe care am imbracat-o cu folie de aluminiu si am uns-o cu ulei.

Am pus in tava compozitia de mai sus.

Deasupra am pus seminte de susan si de mac.

Am lasat in cuptor 1 ora si jumatate la foc mic spre mediu.

Noi l-am servit alaturi de ciuperci sote, dar este foarte ok si cu alte garnituri dupa preferinte. Este perfect si in sandvisuri, in loc de alte mezeluri. Ara avantajul ca se taie foarte usor in felii subtiri pt sandvis.

 Ciuperci sote - reteta zilele viitoare
Pofta buna si gatiti cu spor!

18 Response to "Chec de carne cu verdeturi"

  1. Mie imi plac foarte mult genul asta de aperitive,sunt foarte gustoase!

    O portie de 3-4 felii si pentru mine... salata de varza o fac eu... Pupici !

    Danutza says:

    Teo, la fel si mie! Plus ca e mult mai practic un chec, decat sa prajesc vreo 30 de chiftelute :)

    Pup :*

    Danutza says:

    Daniela, cu mare drag! Tocmai am facut si salata de varza (pt o fripturica) asa ca ai venit la fix :)

    Pupici :*

    Foarte bine arata. O sa incerc si eu sa adaug ficatei in carnea tocata. Trebuie sa fie delicioasa combinatia.

    Danutza says:

    Multumesc mult, Rita! Noua ne plac foarte mult ficateii si am vrut sa-i avem acolo, macar intr-o proportie mai mica :)

    E foarte bun, cu multe verdeturi :)

    Pup:*

    Merge si ca mic dejun , asa ca rezerva-mi si mie cateva felii bune :)) .
    Danutza , place ce-ai preparat ; duminica frumoasa !

    Vai ma gandesc de ceva vreme la un drob...ar cam fi cazul sa-mi fac ca mi-ai facut pofta!!!

    Danutza says:

    Checul meu seamana foarte bine cu drobul,doar ca are mai multa carne si mai putine organe :)

    Pup:*

    Simona says:

    Un chec consistent si delicios!! Si da, mai sanatos decat chiftelutele prajite:)

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Daa, e foarte consistent si gustos :D

    Pup:*

    Danutza says:

    Multumesc mult, Diana! Iti pastrez cu drag din checul meu :) Pupici si duminica frumoasa! :*

    Timea says:

    Chiar bun si mai sanatos decat ceva prajit. Pup

    Unknown says:

    O bunatate, imi plac checurile aperitiv! Pupici

    Cristina says:

    Cred ca este delicios, mie imi plac foarte mult astfel de checuri!

    Danutza says:

    Asa-i Timeea! :)

    Pup:*

    Danutza says:

    Merci mult, Paula!

    Pupici :*

    Danutza says:

    Cristina, vreau sa mai incerc si alte combinatii, sunt convinsa ca e foarte bun si in alte variante.

    Pup*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.