Cartofi umpluti cu ton


 
Astazi am venit cu inca o reteta din seria cartofilor umpluti. Am facut cartofi umpluti cu ton, o reteta foarte usoara si rapida, cu doar cateva ingrediente accesibile oricui.

Mi-au placut intotdeauna cartofii copti, dar in acest an am facut o adevarata pasiune pentru cartofii copti umpluti. Mai am inca multe combinatii de incercat, asa ca lista ramane deschisa pentru noi retete de cartofi umpluti :)

Reteta de cartofi umpluti cu ton este o alegere buna pentru orice masa a zilei, dar noi am preferat-o pentru cina. Tonul se poate inlocui cu alt peste conservat, dupa preferinte.

Portii: 2
Timp de preparare: 15 min
Timp de coacere: 50 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 4 cartofi, 1 conserva ton maruntit in ulei, 1/2 ceapa alba, 3-4 castraveciori in otet, sare, piper, chilli, patrunjel.
Cartofii se spala bine si se taie pe jumatate.

Se pun la copt intr-o tava, stropiti cu putin ulei de masline.

Se tin la cuptor pana se rumenesc putin deasupra si intra furculita usor in ei.

Se scot si se lasa sa se raceasca. Cu o lingurita se scobeste fiecare jumatate de cartof, iar miezul se pastreaza intr-un bol.

Tonul se scurge bine si se pune in bol, peste miezul cartofilor.

Castravetii se taie cuburi si ceapa fin. Se amesteca in bol impreuna cu tonul.

Se adauga sare, piper, chilli.

Se umplu cartofii si se decoreaza cu patrunjel verde.

Noi i-am servit cu rosii cherry, dar puteti alege si o salata de cruditati.

*Optional se pot pune in umplutura: capere, masline sau boabe de porumb.

Pofta buna!

6 Response to "Cartofi umpluti cu ton "

  1. Unknown says:

    Interesant si gustos;o cina usoara si sanatoasa sau de ce nu un mic dejun;bravo Danutza,pup si LA MULTI ANI PENTRU 8MARTIE!!

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    O zi de 8 martie cu mult soare si bucurii! Te pup cu drag :*

    Simona says:

    Tare buni cred ca sunt!

    Danutza says:

    Simona, mie mi-au placut mult! I-as incerca si cu somon, in curand :)

    Pupici :*

    Stefy says:

    imi plac la nebunie retetele tale. LA MULTI ANI pentru 8 martie!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Stefy!

    La multi ani! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.