Merluciu pane cu usturoi si salsa



Astazi va invit din nou la peste, tot peste pane, insa acum am ales merluciu. Mai exact file de merluciu pe care l-am facut pane si l-am servit cu sos de usturoi cu smantana si cu salsa de rosii fresh.

Asta-i ideea mea de inceput de saptamana perfect, cu o masa ultra delicioasa, pe baza de peste. Merita sa incercati si voi ;)

Am folosit:
  • 2 bucati file de merluciu, 3-4 linguri pesmet, 3-4 linguri faina, 1 ou, boia dulce, chilli, piper alb si negru, sare, coriandru macinat, verdeturi de Provence, oregano, putina pudra de curry; 
  • sos de usturoi cu smantana;
  • salsa cu: rosii, ardei kapia, ceapa, ardei iute, patrunjel.
Am spalat pestele si l-am portionat. Am pus peste el sare, piper, curry si boia.

Intr-o farfurie am pus faina si am amestecat-o cu verdeturi de Provence.

In alta farfurie am pus pesmetul si l-am amestecat cu chilli, piper, sare, coriandru macinat si oregano.

Am batut oul intr-un castron impreuna cu putina sare.

Intr-o tigaie am incins bine ulei. 

Am trecut bucatile de merluciu prin faina, apoi prin ou si pesmet.

Le-am pus in uleiul incins si le-am lasat sa se rumeneasca pe ambele parti.

Am scos intai pe un servet de hartie sa se absoarba grasimea, apoi am asezat pe farfurie si am servit cu sos de usturoi si salsa.

Pofta buna si gatiti cu spor!

8 Response to "Merluciu pane cu usturoi si salsa"

  1. De la peste de orice fel nu pot lipsi:)
    Nici la salsa nu fac mofturi!

    Danutza says:

    Teo, atunci e musai sa vii la masa la mine ;)

    Pupici cu drag:*

    Daca vorbim de peste,atunci sa stii ca vin la masa!Pup!

    Danutza says:

    Cu mare drag te astept :* Pupici!

    Pestele,preferatul meu iar ce ai tu aici imi place mult!!
    Pup Danutza!!

    Danutza says:

    La noi pestele prajit musai cu usturoi :) Si merge de minune si cu salsa:)

    Pupici :*

    Cristina says:

    BUN!!! Imi place mult pestele pane si as incerca si cu salsa!

    Danutza says:

    Cristina, e tare bun si cu salsa! Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.