Pancakes cu dulceata de visine


Pentru weekend v-am adus un desert rapid si bun: pancakes! De fapt, mini pancakes cu topping delicios de dulceata din visine :)

Reteta nu ae nevoie de prea multe introduceri, fiindca e simpla si practica, ideala pentru weekend cand vrem un desert usor.

Am folosit:
  • 4 oua, 400 g iaurt, 2 linguri ulei, 1 praf de copt, zahar vanilat, esenta de lamaie, 2 linguri de zahar pudra, 5-6 linguri faina, un praf de sare.
Intr-un bol am batut ouale cu ajutorul unui tel.

Am adaugat zaharul pudra, cel vanilat, praful de sare, apoi iaurtul si uleiul.

Am continuat sa bat bine cu telul 2-3 minute.

Am pus esenta de lamaie, si treptat faina impreuna cu praful de copt.

Amestecul obtinut este gros si omogen. 

Cu ajutorul unei linguri am pus gramajoare mici de aluat pe tigaia antiaderenta. Fiind o tigaie mare am copt cate 5-6 mini pancakes impreuna.

Le-am lasat foarte putin pe fiecare parte, doar cat sa se rumeneasca putin si sa se umfle.

In aprox 10 min toate clatitele au fost gata. Le-am pus deasupra dulceata de visine.

Pofta buna!

0 Response to "Pancakes cu dulceata de visine"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.