Retete cu rosii


Am publicat mai multe postari dedicate legumelor delicioase si mi-am amintit ca am uitat tocmai de rosii, care pe langa faptul ca sunt gustoase si sanatoase ... sunt si de sezon (inca).

Rosiile sunt baza multor sosuri si mancaruri, sunt ideale si in salate, supe, diverse garnituri, ba chiar in retete de paine le-am regasit si in diverse rulade, briose aperitiv etc.

Un articol despre rosii gasiti si pe blogul meu la: Rosia - http://retetegg.blogspot.ro/2010/01/rosia.html

Sa vedem insa si cateva retete cu rosii :)


Retete cu rosii

Enjoy!!!

7 Response to "Retete cu rosii"

  1. Ioana V. says:

    harnicuto!!!!!

    Danutza says:

    Merci :)) In ultima vreme am fost mai mult lenesa decat harnicuta! Adica gatesc mereu, dar n-am inspiratie sa fac poze, sa aranjez o farfurie...cred ca e astenia de toamna de vina :))
    Pup:*

    Ce imbietoare sunt.Te pup!

    Maria says:

    O adevarata gospodina! Iti este plina camara:)! Pup

    Danutza says:

    Merci mult Maria! :)

    Pup!

    Anonim says:

    Brvooo ptr toate bunatatile pe care le-ai facut !!!

    Danutza says:

    Multumesc mult :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.