Mancare de mazare cu scarita afumata

By http://retetegg.blogspot.ro/

Mancarea de mazare este una din preferatele mele, mai ales toamna/iarna cand am muraturi alaturi.

Imi place si de post, dar si cu niste carnita prin ea, mai ales cu scarita afumata sau kaizer, o bunatate :)

Pozele le-am facut pe fuga, asa ca nu sunt prea frumoase, insa mazarea si muraturile cu struguri, nemaipomenit de bune :P

Am folosit:
  • 500 g mazare congelata, 600 g scarita de porc afumata, 2 cepe, 1 cutie rosii in bulion, 1 morcov, piper, sare, 2 linguri de ulei, optional marar verde.
Intr-o cratita punem la calit in ulei scarita taiata bucati, ceapa tocata marunt si morcovul taiat cuburi/felii.

Adaugam sare si piper si lasam aprox 7-8 minute sa se caleasca la foc mic.

Punem apoi mazarea si un pahar cu apa. Acoperim cu capac si lasam sa fiarba.

Cand mazarea a fiert si apa a scazut punem rosiile in bulion (eu iau de obicei rosii deja tocate cuburi) si mai lasam pe foc 10 minute.

La final punem marar tocat.

Servim cu muraturi. Sau cu o salata de verdeturi :)

4 Response to "Mancare de mazare cu scarita afumata"

  1. Stefy says:

    mazarea imi place, scarita si ea, asa ca azi vin la tine la masa. ma primesti? :)

    Danutza says:

    Daaa, cu mare drag :* Mai scot si-un castron de muraturi :P

    Pupici :*

    Buna,tare buna.Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.