Strawberry daiquiri

By http://retetegg.blogspot.ro/

In weekend toata lumea se relaxeaza. Chiar daca nu plecati pe undeva si preferati sa petreceti weekendul acasa, il puteti face mai frumos cu cate o bautura rece si un desert delicios.

Weekendul trecut am facut "japanesse crepes", adica niste clatite japoneze delicioase cu inghetata, capsuni si frisca, iar langa ele am servit un cocktail rece si parfumat: strawberry daiquiri.

Imi doream de mult sa fac acest cocktail, dar anul trecut am ratat sezonul capsunilor. Iar in acest an cum au aparut cele romanesti, le-am si transformat repede intr-o bautura gustoasa. Facuta in stilul meu, desigur! :P

Portii: 2
Timp de preparare: 10 min
Dificultate: foarte usor

Am folosit:
  • 10-12 capsuni, 100 ml vodka, 2 linguri sirop de capsuni
Capsunile se curata de codite si se spala. Se pun in blender si se mixeaza bine. Se adauga vodka si se mai mixeaza putin.
 
Se pune bautura obtinuta in pahare, se adauga cate o lingura de sirop de capsuni in fiecare pahar si se decoreaza cu bucati de capsuni si cate o capsuna intreaga.
 
Se savureaza din plin! :)
 
Weekend placut!

0 Response to "Strawberry daiquiri"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.