Cheeseburger


Uneori am pur si simplu pofta de un hamburger sau cheeseburger si de cartofi prajiti :) Stiu ca nu-i o mancare prea sanatoasa, insa e foarte gustoasa ...trebuie sa recunoastem :D

De obicei pregatesc cheeseburger acasa, fiindca ne place tuturor si putem sa punem in el fiecare ce preferam: unul vrea ceapa, altul maioneza, altul nu vrea :)

In orice caz, e mult mai ok sa-l pregatim acasa, chiar daca nu e el 100% sanatos, macar stim tot ce contine cu adevarat :))

Am folosit (3 portii-6 cheeseburgeri):
  • 6 chifle;
  • 500 g carne tocata (porc + vita), 2 catei de usturoi, oregano, boia, sare, piper;
  • 6 felii de cascaval, 3 castraveciori murati, 3 rosii, 6 frunze de salata, 1 ceapa mare, ketchup, maioneza;

Mai intai pregatim chiftelutele de carne.

Amestecam intr-un bol carnea tocata si condimentele, plus cateii de usturoi tocati fin.

Incingem o tigaie si o ungem cu putin ulei.

Formam chiftelute mai mari si late pe care le asezam in tigaia incinsa. Le rumenim pe ambele parti si scoatem pe o farfurie.

Cascaval nu luati din acela feliat ci cascaval mare pe care il feliati voi, zic eu ca e mult mai bun. Eu asta am facut si mi-a placut :)

Am feliat si rosiile, castraveciorii, am taiat ceapa in rondele. Frunzele de salata le-am spalat bine si le-am lasat sa se scurga apa.

Am taiat chiflele pe jumatate si am inceput sa montez cheeseburgerul: o frunza de salata, chifteluta, felii de castravete, felii de rosie, rondele de ceapa, felie de cascaval, ketchup si maioneza.

Deasupra am asezat jumatatea de chifla, am pus o mana generoasa de cartofi prajiti langa cheeseburger si am servit :)

Nimic mai simplu, usor si rapid! Cu grasimi si calorii, fara, who cares?? O data pe luna merita sa ne rasfatam :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Cheeseburger"

  1. Prezent... Mai ai si pentru mine, tot ce e facut in casa e pe gustul meu si tu faci papa bun... Uite cum se uita pisicul la mine si da din coada, cred ca i-a ajuns parfumul la nas. Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, bine ai venit!! Daca nu te grabeai papa pisicul tot si nu mai ramanea nimic :))

    Pupici cu drag :*

    Si eu zic ca voi, ca tot facut in casa e mai bun! Mai ales ca fiica-mea e mare fan al genului!

    Danutza says:

    Teo, acum cu toata sinceritatea si eu sunt fan! Nu mananc des, dar cand ma apuca poftele, e grav si musai sa pap :))

    La noi in casa cand vine ziua de fast food (cam o data pe luna) e mare bucurie :))

    Pupici :*

    Vaiii de cand nu am mancat !! Si mii o poftaaaa!!!

    Simona says:

    De cand n-am mai mancat..

    Cristina says:

    Uite ceva ce eu nu am pregatit inca! Vin la tine pentru o gustare!

    Danutza says:

    Andreea, te invit la mine sa-ti potolesti pofta :) Pup:*

    Danutza says:

    Simona, musai sa faci si tu unul daca n-ai mai mancat de mult :) Garantez ca e mega bun :D

    Pup:*

    Danutza says:

    Cristina, cu mare drag te primesc! Cred ca e cazul sa mai pun de-o tura de cheeseburgeri sa ne ajunga ca suntem deja gasca mare la masa :)

    Pup:*

    Ce buni sunt...

    Danutza says:

    Merci Rocsy :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.