Salata de creveti cu nuci si mozzarella


La mare am mancat o salata delicioasa cu nuci, creveti si mozzarella si de atunci ne-a tot stat gandul la ea. A fost buna, insa cea facuta de mine a fost excelenta :)

Crevetii au fost mai multi si au fost mari si carnosi, nuci am pus din belsug, la fel si mozzarella. Intotdeauna urasc la restaurant faptul ca ti se umple un bol cu salata verde si rosii, iar ingredientele de baza sunt abia cat sa simti putin gustul :)

Salata asta nu-i asa oricum speciala pentru noi, fiindca vine intr-o zi speciala din viata mea, a noastra.

Aseara, la cina aniversara a celor 4 ani minunati pe care i-am implinit de cand suntem suflete pereche, am facut un nou pas in relatia noastra: ne-am logodit

Asa ca n-am avut tort si alte dulcegarii, dar am avut cea mai buna salata ever :) Usoara, de vara, senzationala! 

Am folosit (2 portii): 
  • 4-5 frunze de salata verde, 2 rosii, 100 g nuci, 300 g creveti, 200 g mozzarella, 1 castravete, 2 linguri de smantana pentru gatit, sare, piper, 1/4 lingurita curry, 2 lingurite unt, sucul de la o jumatate de lamaie.
Mai intai ne ocupam de creveti pe care ii spalam bine si ii lasam sa se scurga.

Intr-o tigaie topim untul si punem in el crevetii. Avem nevoie de un praf de sare, putin piper proaspat macinat si pudra de curry.

Sotam crevetii 2-3 minute, apoi adaugam smantana pt gatit si mai lasam inca 3-4 minute.

Intre timp punem in farfurie salata tocata sau rupta bucati, rosiile taiate, castravetele feliat si felii de mozzarella.

Asezam si crevetii pe patul de salata din farfurie, impreuna cu sosul format in tigaie.

Prajim 2 minute intr-o tigaie antiaderenta fara ulei, nucile tocate grosier.

Le asezam si pe ele peste minunatia din farfurie, stropim totul cu sucul de la lamaie si mai punem dupa gust sare si piper.

Servim cu multa pofta si multa dragoste :)

Va doresc si voua toata fericirea din lume pe care eu o traiesc in aceste momente si nu uitati sa gatiti cu spor si drag!

8 Response to "Salata de creveti cu nuci si mozzarella"

  1. adnia says:

    ce ma bucur ca esti fericita! asta aproape ca ma face si pe mine fericita! te pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Adnia! Pupici :*

    Haplea says:

    Grozava combinatia!

    Danutza says:

    Merci Haplea! E chiar grozava, as manca toata ziua asa ceva :D

    Simona says:

    Interesanta combinatie!!

    Danutza says:

    Merci mult Simona!! Pup:*

    Putini isi permit asa deicatesa,dar la o ocazie iti poti perimite

    Danutza says:

    Din cand in cand merita sa ne rasfatam cu ceva bun :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.