Cheesecake cu ciocolata, nuci si migdale



Un cheesecake delicios, cu ciocolata, nuci si migdale, pentru toti sarbatoritii de azi si mai ales pentru iubitorii de ceva buuun :)

Se face foarte usor, se papa si mai repede, nu aveti nevoie de cuptor si este ideal in loc de tort :)

Eu l-am facut pentru sora mea, de ziua numelui :) La multi ani!!

Am folosit:
  • Blat: 200 g biscuiti, 200 g unt, 2 lingurite zahar pudra, 1/2 esenta de rom;
  • Crema: 650 g branza dulce, 250 ml frisca, 100 g zahar pudra, 1 zahar vanilat, 1 esenta de vanilie;
  • Decor: 100 g ciocolata, 250 g nuci & migdale, 1/2 esenta de rom.
Blat:
Am maruntit biscuitii in robot, i-am pus intr-un bol si am adaugat peste ei untul topit, zaharul pudra si esenta de rom. Am amestecat bine. Biscuitii nu trebuie sa se inmoaie complet, ci sa obtinem un amestec mai sfaramicios.

Compozitia obtinuta am pus-o in cratita care a fost tapetata cu folie de plastic. Am presat-o cu o lingura astfel incat sa obtin un blat din biscuiti uniform. Eu am pus compozitia intr-o cratita de 20 cm (diametrul).

Am pus la frigider pentru aprox. 1-2 ore. 
 
Crema:
Am batut frisca lichida, intai separat pana a devenit solida, apoi cu zaharul pudra. Am adaugat esenta de vanilie, zaharul vanilat si branza dulce.
Amestecul trebuie sa fie omogen si pufos. Eu am folosit o spatula pentru a amesteca.

Am asezat crema de branza peste blatul de biscuiti, am nivelat si am pus la frigider inca 2 ore.

Am scos cheesecake-ul din forma cu ajutorul foliei si l-am asezat pe un platou.

Pentru decor am tocat (nu macinat!) miezul de nuci si migdale si l-am pus intr-o tigaie pentru 5-6 minute sa se rumeneasca putin. 

Am topit in bain-marie ciocolata impreuna cu esenta de rom. Daca vi se pare prea tare adaugati o lingura de margarina sau unt peste ea si omogenizati.

Eu nu am vrut sa fie prea lichida, asa ca am lasat-o doar amestecata cu esenta.

Am pus-o fierbinte peste cheesecake si am intins cu o lingura pana spre margini. Daca doriti o puteti pune chiar si pe margini, eu am vrut-o doar deasupra.

Peste ciocolata am pus nucile si migdalele, distribuite oarecum uniform :)

Am pus cheesecake-ul la frigider si l-am lasat peste noapte. E ok si doar 2-3 ore, in functie de cum va preseaza timpul.

Cand servim, cheesecake-ul se taie in felii exact ca un tort. Umeziti bine cutitul inainte de a taia fiecare felie.

Pofta buna si weekend frumos!

18 Response to "Cheesecake cu ciocolata, nuci si migdale"

  1. Haplea says:

    Ce bunatate!!!!

    Danutza says:

    Daaa, te poftesc sa servesti :)

    Tot ce-i cu nuca si migdale, e pe placul meu... Pot avea o feliuta mica ?!

    Danutza says:

    Sigur ca da, draga mea! :*

    Simona says:

    combinatia cred ca-i nemaipomenita! nu am incercat inca varianta asta..

    Danutza says:

    Acum am incercat si eu pt prima data, e deliciooos :P

    Pup:*

    Merișor says:

    Faina combinatia!! Ce mult imi place! Pupici!

    Stefy says:

    arata super!!!

    Danutza says:

    Multu' mult, Merisor :* Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc Stefy :*

    Trebuie sa mai faci pentru noi toti!Imi place mult cum arata!Pup!

    Ioi, cat de gustos tre' sa fi fost!
    La multi ani surioarei!

    Danutza says:

    Mihaela, musai sa mai fac, ca suntem multi pofticiosi :P

    Pupici :*

    Danutza says:

    Daa,a fost tare bunut :)

    Mii de multumiri, Alina !! Pupici :*

    Cristina says:

    Sunt fan cheesecake, asa ca o felie nu voi refuza!

    Danutza says:

    Cu mare drag, Cristina! :*

    Nicole says:

    A fost delicios! Thanks sis!

    Danutza says:

    Cu placere, sis! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.