10 prajituri simple cu fructe

By http://retetegg.blogspot.ro/

Deserturile de vara sunt cele mai bune. Poti alege sa prepari prajituri simple, cu fructe de sezon, atunci cand ai chef sa savurezi ceva bun.

Eu prefer combinatia de blat pufos cu fructe si imi place sa-i pun neaparat si inghetata deasupra. Sotul meu prefera prajiturile cremoase si fine, cu branza si fructe. In orice varianta as alege sa pregatesc o prajitura in acest sezon, un lucru e clar: nu lipsesc fructele.

Le puteti pune in blat, puteti prepara cu ele un gem sau jeleu pentru topping, le puneti ca atare langa prajitura, pe platou, sau ca decor. In orice caz, prajiturile cu fructe sunt ideale sa va "indulciti" weekendurile lenese de vara :)

Eu am ales pentru voi 10 idei de prajituri simple cu fructe. Am incercat sa le aleg pe cele mai usoare si rapide, care sa nu va solicite foarte mult timp petrecut langa cuptor si nici ingrediente sofisticate.

10 prajituri simple cu fructe



0 Response to "10 prajituri simple cu fructe"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.