Spaghete cu praz si ficatei


Aceste spaghete cu praz si ficatei, desi poate suna putin mai ciudata combinatia, sunt printre cele mai bune paste pe care le-am mancat.

Combinatia de ingrediente e fix pe gustul meu, iar rezultatul final e mega delicios ... e prima data cand mananc praz cu ficatei si nu regret ca am facut aceasta alegere :)

Ideea de paste cu ficatei a venit de la prietena mea virtuala, Daniela, care acum vreo 2 saptamani pregatise paste cu ficatei... si cand am vazut ce bine arata pastele ei, musai am facut si eu.
Multumesc, draga mea, pt idee!!

Am schimbat putin procedeul, in sensul ca eu am pregatit ficateii separat si pastele separat, in plus am adaugat praz. Nu conteaza cum procedati, rezultatul final este la fel de buuun! :)

Am folosit:
  • 300 g spaghete, 2 fire de praz (de preferat mai subtiri si crude), 400 g ficatei de pui, 4 catei de usturoi, 150 g rosii decojite in bulion, 100 ml suc de rosii, oregano, 2-3 fire de marar, sare, piper, un praf de nucsoara, 50 ml vin alb, 3-4 linguri ulei de masline.
Am fiert spaghetele in apa cu sare si le-am scurs.

Am pregatit sosul din 2 catei de usturoi tocati marunt, caliti in 2 linguri de ulei. Peste ei am adaugat prazul, rosiile in bulion tocate, sosul de rosii, condimentele.

Am lasat aprox. 10 minute sa fiarba sosul, apoi am adaugat pastele, mararul tocat si am mai lasat 3 minute.

Intr-o tigaie antiaderenta am pus 2 linguri de ulei de masline si am adaugat ficateii bine spalati si scursi de apa.

I-am lasat sa se rumeneasca putin pe ambele parti apoi am pus vinul, 2 catei de usturoi taiati pe jumatate si am lasat pe foc pana s-a evaporat tot lichidul.

Am servit spaghetele cu mult sos de rosii cu praz si cu ficatei.

Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Spaghete cu praz si ficatei"

  1. Ficateii aceia sunt foarte apetisanti!I-as servi cu mamaliguta calda!Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, asa-i papam si noi de obicei ... sau cu mujdei :D
    Dar au fost super buni si cu paste si praz ;) Sau poate sunt eu subiectiva fiindca sunt olteanca si-mi place prazul :D
    Pupici :*

    Simona says:

    Interesanta combinatie! O portie este ptr mine, nu?!

    Danutza says:

    Desigur Simo ;) Pup :*

    Eu nu sunt olteanca, dar iubesc prazul. O sa revin la reteta asta dupa Craciun. O sa fie o masa mai usurica, dar indestulatoare totusi pentru barbatii mei care tanjesc tot timpul dupa carne. Sa ai o seara minunata!

    Danutza says:

    Exact asa a fost si pentru noi, eu de obicei vreau ceva usor si iubitul meu vrea ceva mai consistent, carnita in general :)
    O seara frumoasa si tie! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.