Aperitive usoare si rapide

 

De Revelion aleg mereu sa prepar cateva platouri cu aperitive. In general, masa de Revelion prefer sa fie una cat mai simpla, cat mai usoara (dupa excesele de la Craciun, e cam necesar :) ).

Cu aperitivele nu prea ai cum sa gresesti, fiindca se pregatesc foarte repede, usor si sunt pe placul tuturor. Fie ca alegi platouri traditionale, fie ca preferi ceva mai sofisticat, cu siguranta pofticiosii nu te vor refuza.

Eu am cateva gustari pe care le pregatesc ori de cate ori am invitati la masa sau de sarbatori. Nu sunt aperitive prea complicate si nici scumpe, asa ca merita sa le incercati si voi.

Am pregatit un platou cu tartine de castravete cu crema de branza cu verdeturi si somon afumat + masline kalamata si rosii cherry.

Un platou cu "aperitive pe bat" cum imi place mie sa le spun, mai exact: rosii cherry, masline verzi umplute cu migdale si blue cheese + traditionala ceapa verde.

Pe al 3-lea platou am avut mini bruschetele cu rosii, nelipsite cam de la orice masa festiva. Pentru ele avem nevoie de felii de bagheta stropite cu ulei de masline, rosii taiate marunt, condimentate cu oregano, busuioc si chilli cu sare de mare.

Aperitivele din imagine sunt pentru 2 persoane (fiindca am fost singuri de Revelion), dar voi faceti un calcul in functie de numarul de persoane de la masa.

Pentru 2 portii aveti nevoie de aprox: 
  • 1 castravete fabio sau 2-3 mai mici, 100 g somon afumat, 100 g crema de branza cu verdeturi, 150 g masline kalamata, 200 g masline cu migdale, 300-350 g rosii cherry, 80 g branza cu mucegai, 2-3 fire ceapa verde, 1 bagheta alba, cateva condimente.
*Eu am exclus din meniul de Revelion orice preparat pe baza de porc, fiindca am avut prea mult porc pe masa de Craciun. Nu am avut pe masa nici pui, ci doar peste, legume, lactate

** Pe langa ideile de aperitive propuse de mine puteti sa inserati si alte gustari pe placul vostru.

0 Response to "Aperitive usoare si rapide"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.