Spuma de zmeura


Ieri v-am adus o lista de retete cu fructe de padure, iar astazi va aduc o reteta cu un fruct de padure dulce, bun si parfumat, specific acestui sezon, adica zmeura.

Am facut o spuma usoara si rapida de zmeura, dupa o reteta simpla, a Sandei Marin. Chiar e cea mai simpla reteta posibila si n-aveti cum sa dati gres cu aceasta reteta.

Ideala atunci cand vreti ceva bun si racoritor, cand aveti musafiri si nu stiti cu ce sa-i serviti, sau pur si simplu intr-o dupa-amiaza calda si lenesa de iulie :)

Am folosit:
  • 3 albusuri de ou, 125 g zahar pudra, 100 g zmeura proaspata, un praf mic de sare.
Intr-un bol curat si foarte bine uscat punem cele 3 albusuri.

Le mixam bine cu un praf de sare pana stau bat, adica pana cand putem intoarce bolul deasupra capului fara grija :))

Adaugam apoi treptat zaharul pudra si continuam sa mixam. Spuma devine foarte fina si lucioasa.

Spalam bine zmeura si o lasam sa se scurga toata apa de pe ea.

Pastram cateva fructe pt decor, iar pe restul le mixam in spuma de albus. Spuma devine roz si este extra parfumata.

Eu am ales sa nu mai pun alte esente si arome, fiindca am vrut sa am doar aroma zmeurei.

Am pus spuma in cupe si am lasat 10 -15 minute la frigider inainte de servire.

Am decorat cu fructe proaspete de zmeura si am servit cu mare poftaaa :)) Ceea ce va recomand si voua!


Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Spuma de zmeura"

  1. Unknown says:

    O bunatate prezentata intr-un mod foarte frumos!

    Danutza says:

    Multumesc mult Paula :*

    Iubeam spuma asta in copilarie. Culegeam repede niste zmeura si fugeam la bunica sa ne dea cateva albusuri :D iar zahar puneam pana uitam de noi :))

    Danutza says:

    Asa e, zahar la fel puneam si eu, imi placea caat mai dulcee :))

    Eu cel mai des faceam de capsuni, dar cea de zmeura e mult mai parfumata :)

    :* Pup

    Imi aduce aminte de copilarie. Pe atunci o astfel de reteta se invata la orele de Lucru manual (cls. a VII-a). O bunatate! Si ce distractie! Ce incantare sa mananci ceea ce tu singur ai preparat. Pacat ca azi copii nu mai au parte de aceasta bucurie, la scoala. Multumesc ca mi-ai amintit. Arata foarte bine si are un gust desavarsit.

    Danutza says:

    Valentina, mare dreptate ai ... erau asa de interesante orele de lucru manual, oare nu se mai fac si acum?

    Pe noi ne-a pus sa facem salata orientala, vai ce distractie a fost, s-a lasat cu o masa copioasa la final :) Plus ca lucram in echipe, fiecare cu sarcinile lui.. care salata e mai gustoasa si mai frumos decorata :)

    Chiar frumoase amintiri!!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.