Pateuri cu branza







By http://retetegg.blogspot.com/

A fost frig zilele acestea asa ca cea mai buna solutie de combatere a frigului a reprezentat-o cuptorul :)

In incercat sa pregatesc retete care implica operatiunea de coacere si de dat tarcoale cuptorului. In plus, am abordat retete simple ca sa nu ne plictisim si sa nu obosim:)

Dupa ce am facut pizzete si cornuri cu ciocolata, a venit timpul pentru niste pateuri cu branza, iar maine urmeaza o reteta de cornulete!

Am folosit:
  • 1 aluat de foietaj, branza de oaie, un ou.
Am taiat aluatul de foietaj in dreptunghiuri, am umplut o parte din dreptunghi cu branza rasa de oaie si apoi am inchis cu cealalta parte formand patratele.

Le-am inchis marginile prin apasarea cu o furculita a aluatului.

Am asezat pateurile in tava pe hartie de copt, am uns cu ou si am lasat la cuptor la foc mediu 20 de minute.

Le-am servit calde!

Din aceeasi categorie va recomand:

1. Pateuri cu ciuperci si carne


2. Pizette


3. Strudel cu dovleac

19 Response to "Pateuri cu branza"

  1. Superbe, sa ferais bien mon dîner de ce soir, j'adore ça!

    bisous

    Unknown says:

    hmmm, ce bunatati faci tu Danutza cu manutetele alea ale tale! delicioase! am sa prepar strudel ;) merci de idee de eek-end! :*

    Danutza says:

    Merci mult! E minunat strudelul, cu orice umplutura:) Pupici!:*

    Cristina says:

    Am facut si eu un fel de pateuri aseara, dar cu aluat facut de mine... facem schimb?

    Nely says:

    Delicioase pe vremea asta!!!!!!!Pupici!

    Danutza says:

    Sigur ca facem schimb, imi plac mult cele cu aluat facut in casa dar eu sunt mai lenesa :)) Pup!

    Danutza says:

    Asa-i Nely! Pupici!

    La pateuri nu lipsesc pentru nimic in lume,mai ales daca sunt cu branza!

    Danutza says:

    Teo, te servesc cu drag! Pupici!

    Ador pateurile astea ! Te astept cu drag la provocarea Dulce Romanie a carei gazda sunt luna februarie. Pupici !

    Danutza says:

    Vio, multumesc mult pt invitatie! Chiar azi pun prima reteta pt provocare, cea cu drojdie:) Pupici!

    Eu vreau din toate cite putin, da ?! Ca altfel cum sa-mi dau seama daca nu gust... Hmmm, dar si virtual, tot simt ca simt bune... Pupici !

    A intrat Diana si le-a vazut si am si primit comanda.Te pup!

    Danutza says:

    Daniela, din fiecare o sa primesti ... doar esti oaspete de onoare:) Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, va urez spor la pregatiri ...sunt asa bune tocmai scoase din cuptor ...mmm:) Pupici!

    Ioana V. says:

    cu atatea bunatati....cum sa tin dieta mea?..:))

    Danutza says:

    Alinutza, mai faci cate o mica escapada de la dieta..las ca nici eu n-o mai tin, ca mi-e prea greu:)) Pup!

    Stefy says:

    eu le fac asa cu dulceata!!! te astepata un premiu la mine pe blog!!!

    Danutza says:

    Sunt foarte bune si cu dulceata:) Pup si mersi pt premiu:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.