Clatite cu ciocolata si topping de capsuni



Saptamana trecuta v-am vorbit despre "Clatidiada bloggerilor culinari", un super concurs organizat de site-ul gatestesanatos.ro.

Saptamana aceasta am primit cadou tigaia pentru clatite Fissler si evident ca am si incercat-o fiindca eram foarte curioasa, dar si fiindca aveam mare pofta de clatitute :)

Este o tigaie de foarte buna calitate, foarte draguta si ideala pentru clatite. De fapt pentru clatite perfecte fiindca este antiaderenta, clatitele se coc uniform, se intorc foarte usor si nu e nevoie sa depuneti efort pentru curatarea ei.

Va recomand sa va achizitionati o astfel de tigaie Fissler de la gatestesanatos.ro fiindca merita pe deplin.

Eu tot weekendul am facut si am mancat clatite si nu am de gand sa ma opresc, fiindca e o joaca cu acesta tigaie.... si e si o placere :)

***Cu aceasta reteta particip la concursul organizat de Kadia pe blogul ei - http://kadiasfood.wordpress.com/2012/07/13/galette-crepe-clatite-egal-un-nou-concurs/

Pentru clatitele cu ciocolata si topping de capsuni am folosit:
  • 6 oua, 500 ml apa minerala (sau lapte), 350-380 g faina, 2 linguri de zahar, esenta de rom si de lamaie, un praf de sare.
  • crema de ciocolata, topping de capsuni, bucatele de lime, busuioc verde.
Am batut ouale cu un praf de sare si zahar cateva minute. 

Am adaugat apa minerala, esentele si apoi faina. 

Am omogenizat bine compozitia.

Am incins tigaia la foc mic, am uns-o cu un strop de ulei (asta la prima clatita, apoi nu mai este nevoie) si am adaugat compozitie pt o clatita (eu folosesc un polonic).

Am intins compozitia uniform si am pus tigaia la foc mic.

Cand clatita a devenit aurie am intors-o si pe cealalta parte.

Am continuat asa pana am terminat compozitia de clatite.

Le-am umplut apoi cu o delicioasa crema de ciocolata duo si le-am servit cu mult topping de capsuni deasupra si cu bucatele de lime. Pentru decor am folosit si busuioc verde.

Pofta buna!

12 Response to "Clatite cu ciocolata si topping de capsuni"

  1. Adnia says:

    si eu am primit tigaia Fissler si o voi incerca maine, cred. prezentarea clatitelor tale este senzationala! felicitari!

    Ce ciocolatoase sunt.Pupici!

    Danutza says:

    Adnia, cu siguranta o sa-ti placa tigaia, e perfecta pt clatite. Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, am pus muuulta cioco ca mie asa-mi plac clatitele cu multa umplutura :))
    Pupici!

    Unknown says:

    Vaii, si eu vreau...au atata cioco, si asta imi place mult de tot!!! Pupici!

    Danutza says:

    Cu mare drag te servesc! Pupici!

    Clatite bune rau de tot.. si mai si arata elegant

    Danutza says:

    Multumesc mult ;)

    Mimmi says:

    Arata tare bine si sunt delicioase !

    Danutza says:

    Merci mult Mimmi! :*

    Kadia says:

    Imi plac foarte mult clatitele tale. Arata super bine! Te-ar interesa sa te inscrii cu reteta ta la concursul de clatite de pe blogul meu? detalii poti gasi aici: http://kadiasfood.wordpress.com/2012/07/13/galette-crepe-clatite-egal-un-nou-concurs/

    Danutza says:

    Multumesc mult Kadia!

    Desigur ca mi-ar placea sa particip la concurs, imediat intru sa ma inscriu ;)
    Te pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.