Clafoutis cu mure si migdale


Inca o reteta de clafoutis delicios, de aceasta data cu mure parfumate si migdale crocante. Foarte bun, rapid si usor de facut!

Stiti deja cat de simplu este de facut, asa ca n-are rost sa va mai povestesc prea multe despre acest desert gustos. Trecem direct la reteta :)

Am folosit:
  • 100 g faina, 200 ml lapte, 4 oua, 100 g zahar, 1 zahar vanilat, 1 esenta de rom, 150 g mure, 100 g migdale, 1 lingura unt, un praf de sare.
Ouale le-am batut impreuna cu zaharul si un praf de sare. Cand zaharul s-a topit, am adaugat faina si am continuat sa mixez.

Am pus apoi laptele, esenta si am omogenizat.

Aluatul este unul lichid, care curge usor din bol.

Am uns o tava rotunda cu unt si am pus murele in ea. Peste ele am pus aluatul.

Am copt la foc mic in primele 10 minute, apoi la foc mediu urmatoarele 20 de minute. Este ideal sa fie cuptorul preincalzit.

Dupa cele 30 de minute, am scos tava, am pus deasupra zaharul vanilat, migdalele tocate si am mai bagat la cuptor 6-7 minute.

Am scos prajitura din cuptor, insa am lasat-o sa se raceasca in tava.

Noi am servit-o simpla. Puteti pune deasupra frisca, inghetata sau dulceata.


Pofta buna!

2 Response to "Clafoutis cu mure si migdale"

  1. Unknown says:

    Cat de cremos este, imi place la nebunie asa! Fur o felie, bine? Pup

    Danutza says:

    Cu mare drag, chiar mai multe felii :) A devenit si desertul nostru preferat, super cremos!

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.