Cheesecake cu cirese


Din seria deserturilor delicioase cu fructe de sezon, astazi va prezint: cheesecake cu cirese! O prajitura simpla, rapida, usor de preparat si foarte buna!

Contine ingrediente putine si accesibile oricui, iar rezultatul este minunat. De aceea, trebuie sa o incercati si voi! Fuguta la piata sau la ciresul din gradina si apucati-va de treaba :)

Portii: 6
Timp de preparare: 20 min
Timp de coacere: 35-40 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 350 g biscuiti sfaramiciosi, 125 g unt, 500 g branza dulce, 100-150 g cirese, 2 oua mari sau 4 oua mici, 100 g zahar pudra, 1 zahar vanilat, un praf de sare, coaja de lamaie
Biscuitii i-am maruntit in robot si i-am amestecat cu untul topit.

I-am pus in tava si am presat usor cu o spatula.

Branza dulce am amestecat-o cu praful de sare, zaharul vanilat, coaja de lamaie si 2 galbenusuri (am folosit oua de rata si am pus doar 2 fiindca sunt mari).

Am batut albusurile spuma cu zaharul pudra si le-am pus peste branza. Am omogenizat bine cu o spatula si am turnat amestecul peste blatul de biscuiti.

Ciresele le-am asezat peste compozitia de branza, insa se pot amesteca direct cu ea.

Am pus tava in cuptorul preincalzit. Am lasat prajitura 35 de minute la foc mic.

Am lasat-o sa se raceasca, apoi am scos-o din tava, am portionat-o si am servit.

I-am pus cate o cupa de inghetata deasupra, dar este ok si pudrata cu zahar sau glazurata cu ciocolata.


Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Cheesecake cu cirese"

  1. Hummmm.... il est merveilleux, quelle aspect ce cheesecake mon dieu une délice, bravo!
    bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup, Beth!

    Il est notre dessert préféré ... avec toutes sortes de fruits :)

    Bisous :*

    Simona says:

    Ce bun trebuie sa fi fost...

    Danutza says:

    Daaa, foarte bun a fost si s-a mancat prea repede .... data viitoare fac portie dubla ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.