Chocolate chip cookies/ Fursecuri cu ciocolata


Chocolate chip cookies sau cele mai bune fursecuri pe care le-am facut eu pana acum :)

Initial nu am vrut sa traduc, fiindca nu-mi place cum suna traducerea, e foarte ok denumirea in engleza si nu mai are farmec daca o traduc :))

In orice caz, sunt fursecuri fragede si pufoase, pe care le poti savura la orice ora a zilei, langa ceai, cafea, lapte ... sunt bune pentru ocazii speciale (eu le-am facut de Craciun si de Sf Ioan), le poti pastra fara probleme cateva zile si raman la fel de bune si fragde.

Am folosit:
  • 270 g faina, 200 g unt, 200 g zahar pudra, 2 oua, 1/2 plic praf de copt, un praf de sare, esenta de lamaie sau vanilie, o ciocolata cu lapte sau amaruie.

In reteta se pot pune chocolate chips pe care le gasiti prin magazine, dar eu am preferat sa pun ciocolata tocata in bucati mici fiindca imi place mai mult gustul.

Am pus intr-un bol untul moale si l-am amestecat cu zaharul si esenta timp de 4-5 minute.

Am adaugat praful de copt, praful de sare, apoi ouale si faina. Am omogenizat bine compozitia si am pus apoi la frigider 10 minute.

Am folosit 2 tavi, pentru ca am vrut sa economisesc timp la copt. Le-am tapetat cu hartie de copt.

Am preincalzit cuptorul.

Cu o lingurita (nu cu lingura fiindca ele se intind la copt si ies prea mari) am pus compozita in tava, lasand un spatiu destul de mare intre fiecare.

Ciocolata taiata in bucati mici, fie o punem in compozitie, fie o punem in tava pe fiecare bucata de aluat. Eu am ales varianta a doua.

Am copt la foc mic aproximativ 20 de minute. Folosind 2 tavi a mers treaba mult mai repede.

Le-am luat din tava cu o spatula si le-am pus pe un platou mare sa se raceasca. Nu trebuie sa le suprapunem cand sunt calde fiindca se lipesc intre ele.

Sunt excelente chiar si la 2-3 zile dupa preparare, daca sunt depozitate intr-un loc inchis ermetic.

Eu am un borcan pentru prajituri (cookie jar - parca tot mai bine suna in engleza :D) si in el se pastreaza foarte bine fursecurile.

Sunt cele mai bune fursecuri pe care le-am facut eu si le recomand tuturor amatorilor de rontaiala :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

16 Response to "Chocolate chip cookies/ Fursecuri cu ciocolata"

  1. Trimite si la mine o farfurie plina ! Imi plac la nebunie! :))

    Danutza says:

    Cu mare drag iti trimit! Si eu rontai la ele toata ziua :D

    mirela says:

    aici tentatie mare,yamiii!!

    J'adore, il manque juste le chocolat chaud pour accompagner!

    Biz

    Danutza says:

    Mirela, mare de tot! Eu am facut a doua oara cantitate dubla ... prea bune sunt :D
    Pup!

    Danutza says:

    Merci Beth! Le chocolat chaude ne manque pas, c'est dans la derniere photo :)
    J'aime beaucoup le chocolat chaude avec des biscuits :)

    Bisous:*

    M-am jucat destul cu Maukie. E timpul sa imi spun parerea. Poti sa le spui si chinezeste, fursecurile astea sunt la fel de delicioase. Multumim de reteta!

    adnia says:

    asta am mancat si eu in weekend!:)

    Haplea says:

    Ador aceste fursecuri!

    Danutza says:

    Rita, Maukie ma inveseleste zi de zi cand intru pe blog :))
    Aceeasi parere o am si eu, ca denumirea lor conteaza prea putin in comparatie cu gustul :)

    Pup si multumesc mult pt vizita :*

    Danutza says:

    Adnia, cam in weekend ne rasfatam si noi cu fursecuri :)

    Danutza says:

    Haplea, cine oare nu le adora? :D Multumesc!

    Unknown says:

    Sunt grozave, si mie imi plac la nebunie!!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pup :*

    Trebuie incercate
    biscuitii i mi iasa bine mereu, incerc si reteta asta, in curand...am o lista lunguta cu retete de probat, dar cand ii vine randul am sa postez si ai sa vezi link spre pagina ta
    k, pa

    Danutza says:

    Eni, astea-s cele mai bune fursecuri, cele mai fragede pe care le-am facut eu pana acum. Reteta e usoara si nu cere multe ingrediente sofisticate, iar rezultatul e super bun. Se topesc in gura si tin bine cateva zile.

    Mult spor :) :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.